סיכום חודש אוגוסט של בילגוג אגרסיבי

קצת התחרפנתי לי בחודש אוגוסט וכתבתי בכמויות שלא מהעולם הזה. איך העיר ריבלוג בפוסט האחרון? עליתי למקום 12 ברשימת הבלוגים הפעילים שלהם. שזו רשימה שמדרגת לפי מספר פוסטים שנכתבו.

במספרים יבשים: עלו 32 פוסטים בבלוג באוגוסט. ממוצע של 1.03 פוסטים ליום! כבר כתבתי שבוע שעבר שזה היה החודש הפופולרי ביותר אי פעם בבלוג. עד כמה יותר פופולרי? עליה של 40 אחוז לעומת החודש הכי פופולרי הקודם. אגב, היו כמעט פי 2 כניסות לבלוג באוגוסט לעומת יולי. רואים שאני מתמטיקאי ואוהב מספרים, כן?

חלק גדול מהעניין היה עמוד הפייסבוק של הבלוג ובכלל הכניסה לפייסבוק. ספציפית הלכו שם טוב פוסטים על חומוס או הפוסט על הפאב התת-קרקעי באילת. כלומר: פוסטים מקומיים כאלה. זו גם הסיבה שאני לא חושב שכמות כניסות כזו תחזור בספטמבר. יש גם מצב שחלק גדול מהאנשים התבלבלו וחשבו שזה בלוג על חומוס.

חוץ מזה גם פוסטים על הבלוג עצמו – כמו הפוסט הזה – די אהובים. אין בהם עומק, אבל כמו שאני מת על פרטי הטריוויה חסרי הפואנטה האלה, מסתבר שגם אחרים אוהבים אותם.

קשה לי להאמין שהמספרים ימשיכו להיות כאלה. זה גם לא באמת משנה למען האמת. כמות המגיבים נשארה פחות או יותר כמו שהיא. אולי הייתה עליה קטנה והצטרפות של כמה שמות חדשים, אבל לא משהו בולט מדי. כך שככותב בלוג, מלבד הכיף בהרגשה שמישהו קורא אותך, לא השתנה פרקטית המון.

לא יודע כמה ואם ואיך ומה אכתוב בספטמבר. זה חודש בלי אירועים אקדמאיים אז אני לא עושה בו תוכניות ללו"ז יומיומי. הערות, ביקורות, שיפורים ושיפצורים יתקבלו כמו תמיד בברכה בתגובות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Subscribe without commenting