דלילה דירק והלוטיננט הטורקי

תרשו לי לספר לכם על ספר. קוראים לו 'דלילה דירק והלוטיננט הטורקי' והוא יצא בסוף אוגוסט.

זה ספר הרפתקאות קומיקס, במסורת הצרפתית-בלגית של טינטין, אדל בלאן-סק או דן קופר. האמריקאים מתעקשים להשוות זאת לאינדיאנה ג'ונס או ללארה קרופט – אבל מה הם מבינים?

דלילה דירק היא הרפתקנית בת המאה ה – 19. היא מגיעה לטורקיה בתור אסירה, אבל לא נשארת כזאת הרבה זמן. הסיפור כולל המון אקשן, צבע וגם לוטיננט טורקי וספינת אוויר אחת. כבר לא כותבים כיום סיפורים על המאה ה – 19 בלי ספינות אוויר, ויש מצב שהרבה אמריקאיים חושבים שסטימפאנק זה תיעוד היסטורי ולא ז'אנר ספרותי.

את הספר אפשר לקנות באמאזון. א-בל – אפשר גם לקרוא אותו חינם אונליין. כי הוא קודם היה קומיקס רשת ורק אחרי זה הפך לספר. 176 עמודי קומיקס כיפיים שנקראים מהר.

פרט טריוויה חביב לסיום: הפרק הראשון מבוסס על סיפור קצר שהיה מועמד לפרס אייזנר לקומיקס ב – 2007. פרק שלוש גם היה סיפור קצר בעברו – ובכלל הסופר הלך על הגישה ש'לפני שכותבים רומן, צריך לכתוב כמה שיותר סיפורים קצרים'. עצה לא רעה לכותבים.

3 תגובות

  1. תודה על ההמלצה ובמיוחד על העקיצות כלפי האמריקאיים 🙂 נכנסתי לאתר לדגום את הקומיקס וחיבבתי את מה שראיתי. אולי מתישהו נגיע לזה. כרגע אני עסוקה בלקרוא את "נער, דרקון" ולהשלים את סדרת סטארוורז…

    • ניימן הגיב:

      האמת היא שאני בקושי קורא קומיקס בשנתיים האחרונות. חזרתי לספרים. אבל מדי פעם נופל לך איזה קומיקס לידיים ואתה מסיים לקרוא אותו תוך זמן קצרצר וזה כיף..

      את רואה סטארוורז לראשונה???

      • גם אני בקושי קוראת קומיקס כבר המון זמן…

        לגביי סטארוורז…לא בדיוק. התחלתי לפני זמן מה לראות את הסדרה די לראשונה בצורה מסודרת…ונתקעתי עם הפרק השני איכשהו. עכשיו אני כבר לא זוכרת כלום אז התחלתי מההתחלה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Subscribe without commenting