סיכום חודש ספטמבר 2013 של בילגוג בינוני-כבד

אחרי שבסוף אוגוסט סיפרתי איך נשבר במהלך החודש כל שיא כניסות אפשרי לבלוג (פה! פה!), אני מנחש שהרבה קוראים רצו לדעת את ההמשך. לכן – קבלו את הסיקוול: סיכום חודש ספטמבר!


[תמונה מ – oberschönenweide. שכונה ברלינאית של מפעלים לשעבר שגם כיום לא תוססת במיוחד. המפעל שבתמונה נראה כמו מבצר ולכן נכנס לפה]

סטטיסטית זה היה יכול להיות החודש הכי מצליח בתולדות הבלוג. כלומר, אילו הוא רק היה מגיע חודש קודם. רוצה לאמר, זה החודש עם כמות הכניסות השניה ביותר בתולדות הבלוג – כשהשיא עדיין שייך לחודש אוגוסט שעבר.

הסיבה לכך שהיו פחות כניסות מאשר באוגוסט היא כפולה. הראשונה היא שנכתבו פחות פוסטים: 24 בספטמבר לעומת 32 באוגוסט. השניה היא שהפוסטים לא היו על ישראל, ופוסטים על ישראל גורפים יותר רייטינג.

הסיבה שעדיין היו המון כניסות כפולה גם היא. ראשית, עמוד הפייסבוק של הבלוג (תעשו לייק!) מאד עוזר לקידום העניינים פה. שנית, התווספו המון המון קוראים קבועים באוגוסט. המון. ממוצע האנשים שהגיעו כל יום לעמוד הראשי רק כדי לראות אם קרה משהו בבלוג, גדול ממוצע הקוראים של כל הבלוג בחודש יולי, למשל.

אפרופו פייסבוק ומדיות חברתיות: ידידתי רינת קורבט לוחצת עלי להוסיף כל מיני כפתורים של 'שתף' לכל הרשתות החברתיות באשר הן. מתישהו, בקרוב, זה יקרה. מתישהו.

הפוסט הפופולרי בחודש ספטמבר: הפוסט על מועדון החשפנות התת-ימי הנטוש באילת (שנכתב ביום האחרון באוגוסט, אבל כיכב בספטמבר). עכשיו, הסיבה לפופולריות שלו מצחיקה: הוא מופיע במקום הראשון בגוגל כשמחפשים 'מועדון חשפנות אילת'. ולא תאמינו כמה אנשים מחפשים מועדוני חשפנות באילת ואז מתאכזבים להגיעה לאיזה פיסת אזוטריות נטושה.

אישית, העברתי את רוב חודש ספטמבר בעבודה מול הלפטופ. היה רק טיול סופ"ש אחד (לקלינינגרד כמובן), וכמה רכיבות חצי-יום בברלין והסביבה. התוצאה היא חודש לא מסעיר במיוחד: הרבה קישורים, המלצות, ביטים של ברלין, מוזיקה וכו'. שמח לראות שהיה לזה קהל.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Subscribe without commenting