ביטים של ברלין 2013: Taquería Ta'Cabrón והגל המקסיקני

כבר יותר משנה שגל מסעדות מקסיקניות שוטף את ברלין.

הייתי שמח לאמר שאכלתי בכולן, או אפילו ברובן, אבל זה יהיה, אהמ, שקר. מצד שני, אכלתי בהרבה – זו אמת – ורובן בינוניות ביותר. מגישות אוכל מקסיקני מותאם לחך הטפל הגרמני.

אבל כמו בכל גל של אוכל, צמחו כמה פנינות מקסיקניות אמיתיות בברלין. Taquería Ta'Cabrón היא אחת מהן.

מסעדה קטנטנה, חמישה שולחנות בפנים ועוד כמה בחוץ בימי הקיץ. צוות מקסיקני, קהל לקוחות מקסיקני ואוכל שמספרים לי שהוא בדיוק כמו במקסיקו.

התפריט כולל את כל הדברים ה"אמיתיים": רוטב mole (שוקולד-צ'ילי בגירסא שלהם), טוסטאדה (Tostada) ואפילו נזיד פוצלה מקסיקני (Pozole).

בתחום הטורטיות יש, חוץ מטוסטאדה, גם טאקוס ובוריטוס כמובן. כולם מגיעים עם עוף, בקר, חזיר או מילוי צמחוני ועם שורת רטבים מקסיקניים. אני עשיתי לי למנהג לקחת גם צלחת טאקוס צבעונית לפתיחה (ולחלוק עם חבר או שניים – היא ענקית). סיפרו לי שאפילו המרגריטות שם טובות, אבל לא בדקתי.

מאד מרשים שמסעדה קטנה, עם מלצר אחד, טבחית אחת במטבח ודי הרבה לקוחות מתפקדת בצורה כל כך מוצלחת. ובאמת, אם אתם כבר שם, קחו את הנאצ'וס.

[Taquería Ta'Cabrón. כתובת: Skalitzer Straße 60. שעות פתיחה: 13:00 עד 23:00 (אמצע השבוע) או חצות (סופ"ש)]

3 תגובות

  1. נעמה הגיב:

    נשמע מגניב לגמרי! עוד מקום לרשימה של הביקור הבא בברלין. אגב, אני לא מתפלאה שמצאת מטבח כל כך אותנטי במקום קטן. לדעתי הקוטן של המקום מאפשר הרבה פעמים את הדברים האמיתיים ולא המקומות הגדולים שהרבה פעמים פועלים לפי שורת הרווח.

    • ניימן הגיב:

      אני חושב שלאנשים צעירים שפותחים מקום, והאנשים שם צעירים, יותר קל לפתוח מקום קטן..

      • זה לא מה שהתכוונתי לומר… התייחסתי לפסקאות הבאות:

        "מסעדה קטנטנה, חמישה שולחנות בפנים ועוד כמה בחוץ בימי הקיץ. צוות מקסיקני, קהל לקוחות מקסיקני ואוכל שמספרים לי שהוא בדיוק כמו במקסיקו."

        "מאד מרשים שמסעדה קטנה, עם מלצר אחד, טבחית אחת במטבח ודי הרבה לקוחות מתפקדת בצורה כל כך מוצלחת."

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Subscribe without commenting