תזכורת למועדון הקריאה (ג'וליאן קומסטוק!), ספרי 2013 של Goodreads, ספר חדש למירה גראנט ועוד חדשות

אני מתחיל היום, סוף סוף, לקרוא את ג'וליאן קומסטוק. הספר שעומד לככב במועדון הקריאה שלנו בראשון לדצמבר. הספר יוחצ"ן די יפה ע"י אנשים טובים בפייסבוק, פורום תפוז למד"ב ועוד איזה מקום עוד שניים.

מקווה להשתתפות עירנית וראו בזאת תזכורת להתחיל לקרוא בעצמכם. הנה מידע על המפגש.

עכשיו לכמה חדשות מד"ב אחרי הפרסומת:

מירה גראנט, הידועה גם בתור 'אלילת הבלוג שכתבה את טרילוגית המתח המדהימה Newsflesh הידועה יותר בתור בלוגרים נגד זומבים (מומלץ! יככב בסיכום 2013 של הבלוג!) – הוציאה ספר חדש!

לספר קוראים Parasite, והוא שוב מותחן מד"ב ביולוגי שקשור לאימונולוגיה.

הפעם היא לוקחת את עניין האלרגיות. בעולם של 'פרזיט' האנושות נעשתה כל כך טובה בלהרוג חיידקים, עד שמערכת החיסון הממוצעת די התנוונה. לא נקודת ההתחלה הכי מעניינת בעולם, אבל האמונה שלי במירה גראנט עיוורת בשניות אלו ואני מתכוון לקרוא בהקדם האפשר.

———————
Goodreads הוא אתר ביקורות הספרים הפופולרי והמעצבן ברשת: יש שם עומס יתר של ביקורות על כל ספר וקשה לקבל רושם ככה. הם התחילו עכשיו את סקר בחירת 'הספרים הטובים ביותר של 2013' שלהם, ולאף אחד בעולם חוץ ממני לא איכפת שהם מפספסים רבע מ – 2013. ניחא.

במד"ב יש בדיוק ספר אחד שקראתי: שערי אבדון. לא מגיע לו אפילו קצת להיות שם וזה גורם לכל הרשימה להיראות מפוקפקת. מהספרים הנוספים ברשימה אני מתכנן לקרוא את The Human Division של ג'ון סקאלזי מתישהו בקרוב. סוף סוף הוא חזר השנה לייקום של 'מלחמת האדם הזקן'!

בפנטזיה מככבים הספר האחרון של מחזור כישור הזמן (אלא מה), החדש של גיימן (אללללא מה?) והגולם והג'יני של הלן ווקר. ספר נדיר כי הוא: א'. עוסק במיתולוגיה יהודית וערבית ו ב'. תורגם כבר לעברית! וואו.

קטגוריות מעניינות נוספות: פנטזיה על טבעית, הידועה גם בתור פנטזיה לטינאייג'רים. תמצאו שם את האחרון של הארי דרזדן. קטגוריית האימה, שם יש את סטיבן קינג וגם את… פרזיט של מירה גראנט! איזה יופי שסגרנו מעגל בפוסט.

—————
בשולי החדשות: Publishers Weekly גם לא יודעים שנשארו עוד חודשיים לשנה, אז הם כבר מפרסמים את רשימת ספרי המד"ב\פנטזיה\אימה הטובים ביותר ב – 2013. במקרה שלהם יש כנראה הצדקה לעניין; אני מניח שהם מקבלים עותקים מוקדמים של ספרים לקריאה.

תמצאו שם את פיטר המילטון עם ספר רזה, במושגים שלו, של אלף עמודים. חוץ מזה יש גם שלושה אוספי סיפורים(!) ועוד ספר מסקרן בשם Vicious שמערבב סופר גיבורים וסופר רשעים מחוץ לעולם הקומיקס.

חדשונת אחרונה: אס"ק כותב המשכים חדשים למשחק של אנדר. אם זה לא מספיק מרעיש, אז תדעו לכם שמדובר בספרי מד"ב לנוער. אייייייייייייייק.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Subscribe without commenting