ריק ומורטי: הסדרה החדשה של דן הרמון (קומיוניטי). צפו בפרק הראשון!

דן הרמון, אליל הגיקים השנוי במחלוקת שיצר את קומיוניטי (ועשה שם כמה פרקי מופת אמיתיים לגיקים – כמו פרק המבוכים ודרקונים, או פרק משחקי הארקייד), יצר סדרת אנימציה חדשה.

קוראים לה ריק ומורטי . היא מספרת את הרפתקאותיהם של מדען מטורף (ריק) וילד תיכון (מורטי).

מזכיר את חזרה לעתיד, נכון? אפילו שם התיכוניסט דומה: שם מארטי – פה מורטי. רק שבסדרה המדען הוא פסיכופט אלכוהליסט מסוכן לציבור והתיכוניסט? הוא קצת, איך לאמר בעדינות, רפה שכל.

הפרק הראשון ישודר ביום שני, אבל כבר אפשר למצוא אותו ברשת (חוקית אני חושב. קישרו אליו באתרים גדולים).

איך הוא? מוזר. קצת מטריד ומאד וולגרי. אבל גם מאד מקורי. דן הרמון ציין השפעה של סדרות בריטיות כמו מדריך הטרמפיסט לגלקסיה וד"ר הו. קומיוניטי זה לא. נראה בעתיד מה יצא מזה.

12 תגובות

  1. פרנק הגיב:

    מאוד קיצוני. השאלה העיקרית היא כמה הפרקים הבאים יהיו דומים לזה, כי אני לא בטוח שאצליח להתמיד בסדרה כל כך קיצונית לאורך זמן.

    • ניימן הגיב:

      מסכים. בקומיוניטי הייתה המון אהבה לכל התרבות שהיא דיברה עליה (וזה גם נגיד מה שהיה חסר בעונה שהרמון עזב\הועזב). פה אין טיפת אהבה לכלום – אולי חוץ מאהבה לסדיזם של לגרום סבל לדמויות.

      • פרנק הגיב:

        אני דווקא אהבתי את העונה של קומיוניטי שהייתה בלעדיו. לא את כל הפרקים, אבל היו שם כמה טובים. בגדול זו סדרה מאוד לא אחידה ברמתה, איתו או בלעדיו. פרקי הקונספט נוטים להתפספס רוב הזמן ואני לא מתלהב מהם כמו שהתלהבתי בהתחלה. בכל מקרה, אני אוהב את השחקנים והדמויות מספיק כדי להמשיך לצפות, אבל חבל לי שצ'בי צ'ייס עזב.

        • ניימן הגיב:

          הייתה חסרה לי שם "נשמה". ובהסכמה משותפת עם חבר נטשנו את הסידרה באמצע העונה שעברה וטרם חזרנו. מתישהו אעשה מרתון להשלים.

  2. רחלי הגיב:

    לטעמי, מקוריות עוברת מסך רק אם היא אשכרה עובדת. בהיתי במסך בניסיון להבין מה רוצים ממני במשך 20 דקות. לא מבינה כל כך את הקטע בקללות/אלימות חסרת טעם.

    • ניימן הגיב:

      יש שם קצת יותר מזה (עיצוב עולם, עלילה, משהו). רק שהוולגריות מסתירה את זה יפה יפה. באמת לא ידוע בשביל מה צריך את זה. כדי שזו תהיה סידרה למבוגרים ולא לילדים?

      • פרנק הגיב:

        הדבר שרחלי רואה כחוסר טעם הוא הומור מסוג מסוים שחביב על אנשים מסוימים. זה פשוט עניין של טעם (no pun intended). כמו שכתבתי קודם, לא קל לי עם זה, אבל בדקה האחרונה של הפרק כוונת המשורר הייתה ברורה לי וגם נהניתי מזה (קצת).

        • רחלי הגיב:

          אתה צודק, יש לי סלידה מאד ברורה מסוג ההומור הזה, שאגב, הוא בערך תמונת ההופכי של הומור בריטי. זה מרגיש נורא עצל, כי תמיד אפשר להתעלל בדמויות/לקלל כמו מלח. זה יצחיק את הילידים.

  3. מתן הגיב:

    תוכנית מצויינת! לא מסכים עם מה שנאמר פה בתגובות האחרות. יש כמה אלמנטים טובים שמזכירים לי את פאמילי גיי, רק שהתוכנית שלך הרבה יותר משעשעת ומעניינת!
    תמשיך בכיוון הזה! ואני בנתיים אלך לחפש פה אם יש עוד עבודות שלך!

    יום טוב ^_^

    • פאט הוביט הגיב:

      יש לו באמת סדרות טובות, אחת היא על שני הורים שמגדלים שלושה ילדים בני 12, 10, ותינוקת בעיר דמיונית. האבא עובד בתחנת כוח גרעינית עם בוס אכזר, והאמא עקרת בית עם תסרוקת משעשעת. מעניין לאז זה יתפתח.

  4. VonRothbart הגיב:

    זה ממש אבל ממש מזכיר את superjail, רק פחות טריפי

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Subscribe without commenting