ביטים של ברלין 2014: Freischwimmer. בראנץ' ברלינאי בקפה על המים

Freischwimmer הוא אחד מבתי הקפה היפים שראיתי. לא בגלל העיצוב, ממש לא, אלא בגלל המיקום: הוא יושב על גדת תעלה קטנה, בגבול שבין קרויצברג לטרפטאו. ממש ליד שוק הפשפשים Arena.

קשה להתעלם מהמראה הנהדר הזה כשעוברים ליד התעלה:

פעם ראשונה נקלעתי למקום בטעות. זה היה יום שבת באחת בלילה. היו שם המוני צעירים גרמנים שתויים רוקדים בחדר האחורי. וכשאני אומר 'צעירים', אני מתכוון 'ממש צעירים'. בני 18 ככה. מה לי ולהם? עזבתי את המקום מהר.

אבל המקום לא מפורסם במסיבות הלוהטות שלו – אלא יותר בבראנצ'ים: מדי יום ראשון מתאספים המוני גרמנים, וכמה תיירים, לבראנץ' רגוע בנוף פסטורלי על המים. בקיץ המקום פתוח, בחורף מקורה עם ניילונים שקופים כבדים דרכם אפשר לראות את התעלה.

תמורת עשרה יורו תקבלו גישה לבופה עשיר. הארוחה קצת מתבזבזת על אחד כמוני שאוכל כמו ציפור, אבל רבים וטובים אחרים יצאו ממנה מרוצים ושבעים.

[Vor dem Schlesischen Tor 2a. תחנה: Schlesisches Tor]

5 תגובות

  1. יעל ר. הגיב:

    איזה יופי של נוף. לא ברלין שהייתי מדמיינת. בא לי לשבת שם ברגע זה (אבל אאלץ להסתפק במנת השוקולד-אסאי החביבה עליי בקפה כפר סבאי הבוקר כנראה).

  2. עכשיו אתה מספר לי על זה?
    לא יכולת לזרוק איזו מילה ביום שצדענו ארוכות להגיע לשוק המיותר הזה בארנה?
    לפחות בית הקפה היה מפצה אותנו על המאמץ המיותר הזה.
    נו, לפחות רינת יצאה משם עם נעלי עקב אדומות מדהימות, אז היא פוצתה מעט, ואני הסתפקתי בנוף העצים המרהיב בחוץ. אבל בראנץ' היה בהחלט עדיף על הכל

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Subscribe without commenting