זה מוכן? יום 12

הדוקטורט הוגש? לא. יום ראשון. אבל אם הכל יעבוד כמו שצריך מחר תשלח טיוטה לשופטים פוטנציאליים (שצריכים להסכים לשפוט אותו) ולעורכת לשונית.

בדרך לקפה הבוקר נתקלתי בהפנינג כפרי מקומי. שני חבר'ה מבוגרים עם אקורדיון וגיטרה ששרו שירי עם שמחים, מוקפים בשולחנות ארוכים עם חבורות של שותי בירות ואוכלי נקניקיות. ב – 9:30 בבוקר, כן?

לינקים:
Annihilation של ג'ף ונרדמיר זכה בנבולה. יאי(?). כאילו, הספר היחיד והדי מהולל שלו שקראתי סבל מכתיבה קצת.. מעייפת. ועכשיו אני צריך לקרוא את Annihilation, כי אי אפשר אחרת. מעניין אם אצליח לסיים.

סנואו קראש, רומן הסייברפאנק האגדי על מציאות מדומה תורגם (סוף סוף!) לעברית.

הוספתי את ליבא, אתר מאמרים חדש, לגנזך הרשת. יש להם מניפסט ארוך (מדי), אך לסכם אותו בשורה: חיבור בין תרבות ישראלית (נגיד, מוזיקת אינדי) לתרבות יהודית. הם גם מתכננים לארגן אירועים בעתיד.

הלינק הזה הוא פה כדי שאזכור לקרוא בו בעתיד הקרוב: האם כבידה קוונטית צריכה את תורת המיתרים? אח, פיזיקאיים אוהבים לתת שמות מפוצצים לדברים. קצת ענווה, רבותי!

מסוג הסיפורים שעושים אותי עצוב: איך הצלב האדום גייסו חצי מליארד דולר ובנו בעזרתו רק שישה בתים בהאיטי. החבר'ה של הצלב האדום מתוארים בכתבה כאנשים טובי לב עם כוונות טובות, שפשוט לא יודעים מה לעשות עם כל הכסף הזה, ובסוף  – מתוך סוג של בורות – מנווטים אותו לכיסים של עסקנים למיניהם.

איך נעשים עסקן אגב? גם אני רוצה.

ת'אמבלר של צ'ארלי בראון מדוכדך מהרגיל.

4 תגובות

  1. יעל ר. הגיב:

    בכלל, מדהים עד כמה רובם של הכספים שנועדו להאיטי אחרי האסון התאיידו לאי שם ומעולם לא הגיעו לאן שצריך. גם באסונות אחרים זה קרה. עצוב.

  2. ארני הגיב:

    יחסית לזוכה בפרס הגדול הוא מקבל ציון נמוך באמזון ושם כולם נוטים לתת חמישה כוכבים.

    • ניימן הגיב:

      קראתי את הביקורות בגוד בוק. נראה שונדרמיר נשאר ונדרמיר. מקורי, מוזר, איטי עם כתיבה מסורבלת. מי שמתחבר חושב שזאת יצירת מופת.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Subscribe without commenting