יומיות 25.06.2015

רציתי לעלות היום נגנז בגנזך אחרי מליון שנה. אממה, הגנזך עושה בעיות. צוות האתר הנאמן עובד על כך, ועם קצת מזל תעלה גירסא חדשה של המוצר שבוע הבא (או זה שאחריו).

תמונה: למדתי היום שיש לגולנד בריטניה. מעניין אם מוצלח יותר מלגולנד ברלין? סביר שכן, כי הם בדיוק בנו מודל ענק של פסטיבל גלסטונבארי:

מקצה לינקים: לידיעת הערפדים בקהל: משרד הבריאות הבריטי (או משהו כזה) מתכונן להתחיל לתת לחולים דם מלאכותי.

אני מעריץ ענק של קוני ויליס בגלל כמה ספרים: מלבד הכלב (האלוהי), המשכוכית (שעושה טוב על הלב) וקובץ הסיפורים ארץ לא נודעת. דווקא לספר יום הדין (המהולל) לא התחברתי. יש לויליס הרבה ספרים, ו – Tor העלו מורה נבוכים לאחת מסופרות המד"ב הגדולות ביותר אי פעם.

סקוט אהרונסון, מדען מפורסם, כתב 3500 מילים על השאלה האם מחשב קוונטי יכול לגלות את המשמעות האמיתית של מכניקה קוואנטית?. לא קראתי. רוצה לקרוא. צריך סבלנות.

8 תגובות

  1. melquiadess הגיב:

    שמח לראות שאני לא היחיד שסבל מספר יום הדין 😉

    ואני בהחלט מסכים לגבי מלבד הכלב וארץ לא נודעת, אז עם כך, כנראה שהמשכוכית יכנס לרשימת הקריאה…
    (אוקיי, ועכשיו לאחר שקפצתי לקרוא את הביקורת שלך הוא זינק לראש הרשימה. עושה רושם שזה ספר שתפור לשלב הנוכחי בחיי)

    את blackout / all alear קראת? זכור לי שהוא היה מועמד למועדון קריאה, אבל מאז הוא יושב לי על הקינדל ועוד לא הגעתי אליו…

  2. מיס בוז'רסקי הגיב:

    גם אני פחות נתפסתי לספר יום הדין לעומת האחרים שלה שקראתי ואהבתי (כל אלה שציינת). האהוב עליי שלה הוא בכלל מעבר, שנדמה לי שהיה הראשון שקראתי. אבל אולי השני וארץ לא נודעת היה הראשון. אני באמת לא זוכרת. חבל לי מאד שלא תרגמו לעברית אף אחד מהספרים האחרונים שלה.

    • ניימן הגיב:

      נראה לי שבגלל שהספר העיקרי שלה מאז 2001 הוא Blackout/All Clear – והוא פשוט מאסיבי מדי בשביל לתרגם אותו לעברית בהצלחה כלכלית (מעל 1000 עמודים!).

  3. Athaclena הגיב:

    אוהבת מאוד מאוד את מלבד הכלב אבל גם את ספר יום הדין. בסיפורים הקצרים אני מאוד אוהבת את spice pogrom ואת even the queen ובאופן כללי את הקומדיות הקלילות (יחסית)
    האמת שלא ממש קראתי עוד ספרים שלה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Subscribe without commenting