יומיות 27.06.2015

אתמול במועדון ההאקרים סיבייס פגשתי בחור נחמד שמקדיש את כל זמנו להקמת קומונה שוויונית בתחנת חלל. איזה מקום נפלא הוא סיבייס.

הלינקים היומיים: בזמן שאני עסוק בשטויות, ג'יי.קיי רולינג הכריזה על המשך להארי פוטר! סוג של. מחזה חדש בשם הארי פוטר והילד המקולל (Harry Porter and The Cursed Child) יעלה שנה הבאה בלונדון. והוא לא פריקוול. נו, לא פריקוול אני אומר לכם (רולינג הדגישה את זה בכמה טוויטים).

למה זה לא ספר? רולינג בטוחה שהתשובה תהיה ברורה ברגע שנחזה בהצגה. אני בספק, כי עם כל הכבוד – היא לא חנוך לווין. אתר כבר יש. ספקולציות יש גם. ציפיות? שלי לא בשמיים. כי בכל זאת, זה לא ספר.

תמונה יומית: יומולדת שנה למועדון הפיקסל הוא לא אוסף התמונות שאתם רוצים, אבל הוא אוסף התמונות שמגיע לכם.

הכלכלן זוכה פרס נובל פול קרוגמן הוא דמות צבעונית.

הוא תוקף בנקים שמורידים ריביות לאט מדי כשיש משבר כלכלי, ואז מעלים אותם מהר מדי כשהם חושבים שהמשבר הסתיים. הוא תוקף את גרמניה על עודפי הייצוא שלה (בעיקר מול ארצות דרום אירופאיות מהאיחוד) – והכי חשוב: האתר עליו הוא הדבר הכי מגניב שיש בעולם. מהממשק ועד התמונות סטייל סטריטפייטר.

הקיץ. גוגל. תתחיל להביא לניורקים. אינטרנט אלחוטי מהיר. חינם!

זאת כאילו חדשה משמחת, אבל בתכל'ס היא גורמת לי לרצות להתחבא מתחת לאבן. כל תקשורת העולם מנותבת דרך גוגל? בררררר. מתי יוצאת אינטרנט2: הגירסא האלטרנטיבית לאינטרנט?

2 תגובות

  1. D! פה ועכשיו הגיב:

    באמת מלחיצה הסיומת שלך.

  2. רוני הגיב:

    לא משמח בכלל.
    מצד שני: reddit בן 10!
    https://www.youtube.com/watch?v=ZzXdXAqch5Y&utm_content=buffer319fe&utm_medium=social&utm_source=twitter.com&utm_campaign=buffer
    המספרים בקליפ הזה מדהימים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Subscribe without commenting