יומיות 05.07.2015

37 מעלות בברלין: הלכתי לקרוא ספר על גדת מעיין. היו המון אנשים חצי ערומים. אז הגיעה חבורת רוסים פאנקיסטים עם כלבים, והפכה את כל האיזור לא נעים. עברתי לקרוא בבית.

כמו כן, אני כבר לא חושב שישראל היא האומה הקוטרית בעולם. גרמנים ב – 37 מעלות מנהלים דיאלוגי תלונות במשך שעות. אנחנו עדין מקום שני, כן?

הלינק היומי: כתבה מרתקת של אוסמן טי. מאליק, סופר ממוצא פקיסטני, על איך מדב"פ יכול להציל את את ארץ מוצאו.

הוא פותח בסיפור אישי: איך המורה הפרטי שלו בילדות לימד אותו – ואת כל שאר ילדי הסביבה, ללמוד בע"פ ולא להבין. הוא טוען שהשיטה סירסה כל שביב יצירתיות בילדי פקיסטן, ושרק עכשיו, ספרות מדע בדיוני ופנטזיה מתחילה להחזיר אותה.

תמונה: אוף רוסיה. את גם ארץ דיקטטורית, הומופובית שמשמשת בתפקיד האיש הרע של העולם, ואת גם בונה נמל חלל ענק חדש שהתמונות שלו גורמות לי לרצות להיות שם. אוף רוסיה, אוף!

הפרשנות שלנו לספרים משתנה יחד עם המציאות לאורך השנים. כשחולית נכתב זה היה לפני משבר האנרגיה, ההתחממות הגלובלית או כל הטרור של המילניום הנוכחי. הגרדיאן מנתח: איך חולית נשאר רלוונטי במשך חמישים שנה ומה המשמעות של הספר המונומנטלי הזה כיום.

סיפור אינטרנטי: אתמול דיווחתי שרובוט הרג אדם במפעל פולקסווגן בגרמניה. אחרי זה עיתונאית בשם שרה או'קונור צייצה על זה – ואז האינטרנט התפוצץ ולו רק בגלל שיש לה שם דומה לגיבורת שליחות קטלנית!

ניתוח נתוני החיפוש של גוגל: ב – 1 בלילה אתם מחפשים פורנו, ב – 3:24 מחפשים "בדידות", שמונה דקות מאוחר יותר, ב – 3:32, אתם מחפשים "שיעמום", וב – 4:28 מחליטים שהבעיה בחיים היא היעדר זוגיות ומחפשים "שידוך". חוכמת החיפוש של ההמון.

2 תגובות

  1. פשוט יעל הגיב:

    פינת הקטנוניות היומית: העיתונאית מפייננשל טיימס היא שרה או'קונור, לא קונורס.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Subscribe without commenting