יומיות 29.08.2015: סדרה ל – Galaxy Quest, גורלו של התוכניתן הבודד, להיט מימון ההמונים החדש, gaming youtube, משחקי הקלדה ועוד

איפה יושבים על לפטופ בפלורנטין בשבת בוקר\צהריים\אחה"צ? הקסבה מלא מדי, וחוץ ממנו לא ידעתי איפה נעים לבעלי לפטופים. בסוף נחתתי בקפה אלבי.

לינקים: אני קורא עכשיו את Racing the beam: סיפורו של האטארי 2600. אחד הדברים הבולטים שם זה ש*כל* המשחקים פותחו ע"י אדם אחד. מתכנת בודד גיבור, שעיצב, יצר מוזיקה ותיכנת.

כולם יודעים שהתוכניתן הבודד כבר מת. רק שהאם הוא *באמת* מת? התוכנות נעשו מסובכות יותר, אבל כלי הפיתוח משוכללים יותר.

סלאשדוט בכתבה שהיא שיר הלל לתוכניתן הבודד. מאגדות כמו פול לוטוס, "הנזיר מאורגון", ועד התוכניתנים הבודדים שבונים את העולם הדיגיטלי כיום.

תמונה: כל מיני גיבורים מכל מיני מדיות נכנסו יום אחד לפאב…לא הייתם רוצים להצטרף לשולחן? נוצר במקור לתפריט של מסעדה בקנדה.

נוכחים (בין השאר): לינק, חאל דרוגו, פיקאצ'ו, רוקט, מלפוי (מהארי פוטר), מאסטר צ'יף (האלו) ועוד כמה שאני לא מזהה ברגעים אלו.

יומיות 29.08.2015: סדרה ל – Galaxy Quest, גורלו של התוכניתן הבודד, להיט מימון ההמונים החדש,  gaming youtube, משחקי הקלדה ועוד

Jack Macqwerty הוא משחק הקלדה. אתם משחקים אקדוחן, שכדי לירות באקדחונים אחרים הוא צריך להקיש את השם שלהם. ממש מהם (וגם לטעון את הרובה ע"י הקלדת reload).

בבלוג יש כמויות מלל כי בעל הבלוג מקליד כמו שד – מה שמסביר למה המתכרתי למשחק. מי בא תחרות?

משחק מחשב מערבון

לכל אותם האנשים שאוהבים לראות אנשים אחרים משחקים במשחקי מחשב: gaming youtube עלה לאוויר. הוא נותן את הרושם שכל אוכלוסיית כדור הארץ עסוקה בלצלם עצמה משחקת.

מדריך: מה שיפה באינטרנט זה שהוא עושה ממדע, אירוע להמונים. מצפיה משותפת בתמונות ראשונות מכוכב פלוטו ועד מיפוי קרקעית הים ליד הוואי. מדריך io9 לאירוע המדע של הסתיו.

טכנולוגית העתיד: ה – Sensel Morph הוא הלהיט החדש של מימון המונים. מה זה? כלי הזנת מידע למחשב. הוא יכול להיות מקלדת, פסנתר, עכבר או משהו חדש בו משחקים משחק עם מברשת שיניים.

המוצר מלהיב אותי לגמרי, וילהיב גם אתכם אחרי שתראו את הוידאו:

אמאזון יוצרת סדרה לפי Galaxy Quest! או יאי!!

Judgey הוא משחק בו אתם צריכים לשפוט ספר לפי הכריכה שלו (ואז ישוו את זה לציונים האמיתיים שקיבל הספר ב – goodreads).

3 תגובות

  1. יעל ר. הגיב:

    זה רק אני וחיבתי לניינטיז, או שאחת הדמויות בציור הנ"ל היא האיש המעשן מה-X files?

  2. רחלי הגיב:

    3041$ תמימים, עד שאיבדתי ריכוז (קצת עניין, מודה)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Subscribe without commenting