עדכונים בלוגיים: גנזך הרשת, Madab וסוג-של-משחק-מחשב

כמה אייטמים, שאלות הכרזות ובקשות לעזרה:

עדכונים בלוגיים: גנזך הרשת, Madab וסוג-של-משחק-מחשב

א. קניתי דומיין חדש לגנזך הרשת: הכתובת החדשה היא: ginzach.info . נא לעדכן.

עשיתי re-direct מהכתובת הישנה, אבל קורה משהו מוזר: בזמן שאצלי זה עובד נהדר, אחרים מקבלים מסך שגיאה של Site5 (החברה שמאכסנת את האתר). אם עושים refresh למסך השגיאה, אז ה-redirect עובד ומגיעים לכתובת החדשה של גנזך הרשת.

אני מנחש שזה ענייני Cache. אז בקשה: יש למישהו\י מושג איך לפתור את זה?

ב. אתר חדשות המד"ב שפתחתי לפני שבועיים (Madab) הוא בינתיים, איך לומר זאת, לא הצלחה מי יודע כמה. קיבלתי הצעה לשים לו פרסומת (בחינם) באתר מד"ב אחר. מה שאומר שצריך לעשות תמונת-פרסומת עבורו (Banner). יש מעצב\ת גרפי\ת בקהל שמתדב\ת לעזור?

ג. מכל מיני סיבות שיחקתי היום שעתיים עם ה-tutorial של Phaser (סביבת תכנות למשחקי דו-מימד ב-HTML5). התוצאה מטופשת לגמרי על גבול ההזויה. למה לא לחלוק עם הקוראים?

קראתי לזה: Stars and Monsters. תמונת מסך יש בראש הפוסט. השתמשתי בגראפיקה שמצאתי ברשת. אין לי זכויות יוצרים עליה אז אחרי שאסיים להראות לחברים בשביל הצחוקים, אוריד מהרשת.

3 תגובות

  1. D! פה ועכשיו הגיב:

    א. תתחדש
    ב. שבועיים זה מעט מדי זמן. בשביל כמעט כל דבר.

    * אצלי יש מסך שחור איפה שאמור להיות המשחק. אבל זו בעיה אצלי במליון אתרים בחודשים האחרונים. אני בטוח שדפקתי משהו בהגדרות של משהו רק שאין לי מושג מה ואיך לבטל את זה חוץ למהתחיל ה כ ל מהתחלה ואין לי כח.

    • ניימן הגיב:

      לא הפסדת המון במקרה של "המשחק" הזה.

      בקשר לשבועיים: אני רואה אחוז האנשים שנחשפו לזה (ע"י קישורים בבלוגים של מד"ב ורדדיט), לעומת אחוז המבקרים הקבועים. בוא נגיד שהיחס הזה לא חיובי. אבל חיים, מנסים ולומדים..

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Subscribe without commenting