יומיות 22.12.2015: כנס מדע בדיוני ופנטזיה חדש בחיפה, מציאות דרקנט לשבוע החולף, רוברט ג'ורדן מחמיא למרטין, מרטין ממליץ על קומיקסים ועוד

כנס מדע בדיוני ופנטזיה חדש נולד בחיפה. קוראים לו דורות, והוא יתרחש ב-24.3.2016 (רשמתם? תרשמו!).

מזמין את כולם לקרוא את ההודעה של יוזמת הכנס. נראה שיש שם המון אנרגיות טובות, אז יהיה כיף

לינקים: לפני חודשיים היה דיון ביומיות על חוסמי פרסומות, ועל כאלה טובות מול רעות. ארז כתב אז ש"יותר מזה, לפני כמה שבועות קיבלתי הודעה מהאדבלוק שלי, שהם מתחילים עכשיו לאפשר פרסומות שנחשבות ל- acceptable, שזה למעשה אלו הלא מטרידות".

עכשיו Adblock Plus עידכנו את הקריטריון למה זה "פרסומות מקובלות", עם הסבר יותר ברור. אני מצידי מתכוון ללכת עם הקריטריון שלהם ולאשר את מה שהם מגדירים כמקובל.

תמונה: הכריכה של Tales from the Loop. ספר שהוא שילוב בין ספר אמנות לרומן. IO9 נדלקו עליו לגמרי, אני נדלקתי על הכריכה.

יומיות 22.12.2015: כנס מדע בדיוני ופנטזיה חדש בחיפה, מציאות דרקנט לשבוע החולף, רוברט ג’ורדן מחמיא למרטין, מרטין ממליץ על קומיקסים ועוד

גיליתי שברדדיט יש פוסט שבועי של מציאות דארקנט לשבוע. מומלץ לא לקנות שם כלום, אבל מסקרנת ההצצה לעולם הלא-חוקי הדיגיטלי הזה.

—————————

ידעתם שבשנה הראשונה אחרי שיצא, שיר של קרח ואש לא היה הצלחה גדולה? שלא לומר כשלון. אחד הדברים שהרימו את הספר היה Blurb של רוברט ג'ורדן על הכריכה.

ג'ורדן, מעריץ אמיתי של הסדרה, כתב ב-1997 למו"לית של מרטין (נראה לי), ביקש עותק חתום של הספר, ובדרך גם שיבח את ההחלטה של מרטין להרחיב את הסדרה מעבר לטרילוגיה. מסמך מרתק.

מכתב

אפרופו מרטין: הוא ממשיך לספק המלצות מועמדים להוגו. והפעם: קטגורית הנובלה הגראפית (שמרטין בכלל לא חושב שצריכה להיות בהוגו). ההמלצה שלו? The Sculptor של סקוט מקלאוד. מישהו פה קרא?

—————————

השבוע סיפרו לי על 18 days. קומיקס של גרנט מוריסון האגדי, שמבוסס על אגדת מהאבהראטה  ההודית.

קומיקסים זה נחמד ויפה ומלהיב, אבל אפילו יותר התלהבתי לגלות שיש סדרה מצוירת שמבוססת על הקומיקס. תוכלו למצוא את כל הפרקים של ביוטיוב.

ת'רד סיכום השנה של פורום פנטזיה של רדדיט. מלא מלא מלא קטגוריות.

—————————

11 סרטי חג המולד הזויים במיוחד. יש שם את פיניאס ופרב, קומיוניטי, פיוצ'רמה ואחרים.

תגובה אחת

  1. רועי ברגר הגיב:

    The sculptor הוא לא פחות מיצירת מופת על אמנות, אהבה, הגשמה והמחיר שלהן. מוזר שהוא לא מקבל יותר חשיפה, כי מקלאוד לא מרבה לכתוב, אבל לדעתי הספר מלמד לא פחות על קומיקס ואמנות מאשר הספרים האחרים והלא סיפוריים שלו.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Subscribe without commenting