יומיות 18.02.2016: רני גרף שופט בפרס הפנטזיה העולמית, אמזון משחררת מנוע משחקים, האינטרנט של הדברים השבורים ועוד

ד"ש מפינלנד. מזג האוויר פה מאד דומה לתל אביב כרגע; יש שלג, ונדפק לי הרוכסן של המעיל. אושר.

לינקים: משום מקום בערך, שיחררה אמזון לפני שבוע את מנוע המשחקים שלה: Lumberyard. הוא עובד בסינכרון עם שרתי החברה, שירות הסטרימינג למשחקים שלהם (Twitch) ומגיע עם כלי חדש לפירסום משחקים:  GameLift.

שזה או-או-או גדול כזה. אמזון, חברה באמת מרושעת כנראה, עושה בדר"כ מוצרים טובים. אני מתקשה להיזכר עכשיו בכשלון שלהם. Luberyard הוא סוג של מתחרה ישיר ב-unity (מנוע המשחקים המוביל כרגע), אבל מוסיף כל מיני דברים על יוניטי (סטרימינג ישיר) ומכוון גם לחברות שיוצרות משחקי טריפל-A (משחקי ענק מסחריים).

מצד שני, חברות שמיצרות משחקי טריפל-A, מעדיפות בדר"כ לכתוב מנוע משלהם, ועם כמה שמנגנון הפירסום של אמזון נוח, הוא מוגבל לאמזון – בניגוד ליוניטי שנותנת הרבה יותר חופש למפתח.

יתפוס? יכשל? מה שבטוח זה שבקרוב נראה בברלין Hackathon של Lumberyard במימון אמזון. זאת אחת השיטות של חברות גדולות לקשר בין מפתחים לבין המוצרים שלהם.

תמונה: כשג'ים הנסון (יוצר חבובות) נפטר, חברת דיסני שלחה איור של מיקי מנחם את קרמיט. מקסים.

יומיות 18.02.2016: רני גרף שופט בפרס הפנטזיה העולמית, אמזון משחררת מנוע משחקים, האינטרנט של הדברים השבורים ועוד

שופטי פרס הפנטזיה העולמי הוכרזו ותמצאו ביניהם את.. רני גרף. כן כן, ההוא מהוצאת גרף. מה שאומר שזה הזמן למצוא את הבחור פיזית, ולאיים עליו בעדינות די שיכניס את החמשיר של הבת הקטנה שלכם למועמדים.

—————————

מכירים את זה שאתם רואים סרט, ואז הגיבורים נכנסים למנהרה עם תאורה אדומה מעוממת? לא הייתם רוצים שבאותו הרגע גם האורות בחדר שלכם יהפכו לאדומים מעוממים? כאילו, להוסיף נדבך נוסף לחווית הסדרה?

בשביל שזה יקרה, צריך שהנורות שלכם, יהיו מחוברות לאינטרנט של הדברים. אז הם ידעו מה אתם צופים על המחשב, ויתאימו עצמן אוטומטית. מגניב, אה?

אבל מה יקרה אם החברה שיצרה את המנורות, תעשה עדכון אוטומטי לתוכנה? ובטעות, כי טעויות מתרחשות, העדכון יגרום לבטריה להיגמר תוך שעתיים, ואתם תמצאו עצמכם ערב שלם בחושך? פחות נעים, אה?

כתבה נהדרת ב-Hackaday על האינטרנט של הדברים השבורים. כל הדברים שיכולים להתקלקל – וכבר התקלקלו! – באינטרנט של הדברים.

—————————

חדשות קוביה הונגרית: מחסום השניה נשבר! יש מכונה שפותרת קוביה הונגרית תוך 0.887 שניות. נראה מאממממממם.

ליגת מירוצי Drones זה דבר שתופס מעולה בארה"ב. אם הייתי יזם, הייתי מתחיל אחת כזאת בגרמניה. אבל אני לא. אז אני נהנה מלהתבונן בסרטונים של מירוצים. תחשבו שהטייס רואה את התנועה דרך משקפי מציאות וירטואלית. איזה אנדרנלין!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Subscribe without commenting