יומיות 05.06.2015: פלטפורמת מציאות המדומה של גוגל, 30 שנה לחבורת הזבל, מי זוכר את זבובי הזבל? הוכרז הספר הבא של סקאלזי ועוד

שאלתי ברשימת התפוצה ובפייסבוק (כן! יש לנו פייסבוק! תעשו לייק!) אם אנשים קוראים את פירוט התוכן בכותרת של היומיות. הסתבר – להפתעתי – שכן. אז הפירוט נשאר.

לינקים: גוגל הכריזה על Daydream: פלטפורמה למציאות מדומה. מדובר בקסדת מציאות מדומה שמכניסים אליה את הסמארטפון, וחובשים על הראש. יש גם שלט, וחברות משחקים כבר עובדות על משחקים לפלטפורמה.

למה אני לא מתלהב? סיבה אחת היא שהייפ של מציאות מדומה עלה כבר על כל העצבים. הסיבה השניה היא סרטון היח"צ של גוגל למטה. הוא עליז, בהיר ואין בו חיוך אחד אותנטי. מי הבמאי? הג'וקר של באטמן?

תמונה: הייתה פה ביקורת (פושרת) על הספר מייקרופט הולמס של קארים עבדול ג'באר מוקדם יותר השנה. עכשיו יוצא הקומיקס, והוא מציג את מייקרופט העצלן והמשרדי (ע"פ הספרים) בתור גיבור שרירי חשוף חזה, ובכך מפספס לגמרי את הדמות.

יומיות 05.06.2015: פלטפורמת מציאות המדומה של גוגל, 30 שנה לחבורת הזבל, מי זוכר את זבובי הזבל? הוכרז הספר הבא של סקאלזי ועוד

אפרופו הייפ מציאות מדומה: איימקס בונים ששה אולמות קולנוע מציאות מדומה.

נשאלת השאלה מה הטעם באולם קולנוע אם בכל מקרה יש קסדת מציאות מדומה על הראש? איימקס מבטיחים ש'החוויה תהיה יותר טובה ברמות מחווית המציאות המדומה הביתית', אבל לא טורחים להסביר.

כבר אמרתי שאני שונא יח"צ?

—————————

מה שאני לא מבין בקשר לחבורת הזבל, זה איך הם לא חזרו אלינו בגל הנוסטלגיה האדיר לאייטיז? לדעתי, מזכרון של ילד בן 6, הם הדברים הכי אדיר בעולם.

מה שאני עוד לא מבין, זה איך זבובי הזבל – הגירסא הישראלית לחבורת הזבל – נעלמו  לגמרי מהתודעה הישראלית? הייתי נורא שמח, אגב, ליצור קשר עם יקי קאופמן שאייר אותם. מישהו מכיר אותו?

לכבוד 30 שנה לחבורת הזבל, הופק סרט תיעודי עליהם. הנה הטריילר שלו:

הוכרז הספר הבא של ג'ון סקאלזי. הוא אופרת חלל שאפתנית בעולם חדש לגמרי. יש שם המון כוכבים. חורי תולעת וחלליות. וואי, זה נראה כמו כיף. יוצא רק ב-2017 לצערי.

—————————

Dell פרסמו מחקר על תעשיית ההאקרים של ה-darknet. הם נתנו רשימת שירותים, מחירים והשוואות לעבר. נגיד, תקיפת ddos עולה בין 5 ל-10 דולר לשעה ועד 55 ליום שלם. יופי של מחיר. שוקל להמטיר אחת כזאת על האויבים שלי.

—————————

אם לא תזהרו, ככה יראה עולם המציאות המועשרת (Augumented Reality) שלכם עוד כמה שנים.

ב-1990 יצא סרט המשך לשלגיה: Happily Ever After. הוא היה גרוע ונכשל בקופות. לפני שידעו שהוא גרוע, פיתחו משחק מחשב לנינטנדו על פי הסרט. המשחק בקושי נמכר, נעלם מהעולם וחשבו שהוא אבד.

25 שנה מאוחר יותר התגלה המשחק מחדש בטקסס. הוא הועלה לרשת, ועכשיו כל אחד יכול להוריד ולשחק בו. הוראות פה. הנה סרטון המשחק. המוזיקה יפה, אבל המשחק עצמו נראה פארודיה על משחקי נינטנדו.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Subscribe without commenting