יומיות 25.06.2016: סאות' פארק צוחקים על גיבורי על, לארי פייג' יוצר מכונית מעופפת, מתמטיקאי מגיב לאיילון מוסק, מוזילה והפיירפוקס החדש ועוד

אירועי סטארטאפ, לפחות בברלין, מלאים בטיפוס הזויים. חבר'ה שבדיוק סיימו עכשיו תואר ראשון במנהל עסקים ומתים לעשות את המכה.

הם באים אליך עם רעיון, מגוחך לגמרי ובלתי אפשרי למימוש. הם מספרים בהתלהבות איזה צורך אדיר יש לו (לימדו אותם בתואר לחפש 'צורך'). הם מסכמים ב'אתה צריך רק לפתח אותו בשבילנו, ונתחלק בכסף. חצי-חצי'.

בתשובה, אני מספר להם שגם לי יש רעיון תותח. קבלו את זה: מכונית – אבל שעפה. ממש כמו מכונית אמיתית, רק שיכולה לעוף! 'אתם יודעים איזה ביקוש מטורף יהיה לזה?' אני אומר להם, 'צורך אדיר בשוק! איך עוד לא חשבו על זה?!'. אני מציע שיפתחו זאת בשבילי; נתחלק ברווחים, חצי-חצי.

תשעים אחוז מהפעמים הם לא משועשעים.

למה נזכרתי בזה? כי ללארי פייג', אחד ממקימי גוגל, יש מפעל סודי למכוניות מעופפות. הנה הלך לי הסיפור הקבוע.

אך אל תדאגה, כבר יש לי אחד חדש: מכונה שמכניסים אליה שקל, והיא מחזירה לכם שני שקל! צורך ברור בשוק! ימכר כמו לחמניות טריות! איך טרם חשבו על זה?!

תמונה: הסדרה המצוירת  החדשה של וולטרון, שאני אישית נורא ציפיתי לה, הגיע לנטפליקס. ראיתי את הפרק הראשון והיה אחלה לגמרי. אבל בינינו, הוולטרון הזה שמורכב מדמויות 'צעצוע של סיפור' יותר נאה:

יומיות 25.06.2016: סאות’ פארק צוחקים על גיבורי על, לארי פייג’ יוצר מכונית מעופפת, מתמטיקאי מגיב לאיילון מוסק, מוזילה והפיירפוקס החדש ועוד

אילון מוסק הצהיר שאנחנו 'כנראה חיים בתוך סימולצית מחשב' והחזיר אותי ישר לדיונים בגיל 12. מנקודת מבט של מתמטיקאי, זה בבל"ת מוחלט ותוצר של דת-הטכנולוגיה שפושה בכל כיום. קרי: טכנולוגיה היא אינסופית וכל יכולה ואפשר לעשות איתה הכל. קריאה מומלצת.

—————————

מוזילה טוענים שהגירסא הבאה של פיירפוקס כוללת את 'השינוי הכי חשוב שלהם אי פעם!'. עם כזאת הצהרה בומבסטית הייתם יכולים לחשוב שמדובר בפיצ'ר מרהיב – אבל לא: מדובר בשינוי טכני מאחורי הקלעים: בכלל לתת תהליך חישוב לכל טאב פתוח, יש כמה תהליכי חישוב לכמה טאבים ביחד.

זה לכאורה מאט את הגלישה אם יש אתם עובדים עם 3-4 טאבים, אבל אם אתם כמוני, עם 70-80 טאבים (ולפעמים 100+), זה מאיץ את קצב החישוב ופחות מעיק על מערכת ההפעלה.

—————————

מישהו "שיחזר" את מכסחי השדים הראשון בלגו, ואז הוסיף לשם את.. כל הגיבורים שאתם רק יכולים לחשוב עליהם. מה שמתחיל ב-3:36 זה טירוף מוחלט:

רשימת המלצות הקריאה לקיץ של IO9 ארוכה, אבל ממש מעניינת כל חובב ספרים באשר הוא. יש בה שני חלקים: בדיוני ועיון.

—————————

הסרט האהוב עלי בכל הזמנים הוא Mallrats של קווין סמית'. בלי צחוק. אין לזה שום הסבר הגיוני, אבל ראיתי אותו איזה שלושים פעם. עכשיו הוא יוצר "המשך" לסרט בדמות סדרת טלוויזיה בת עשרה פרקים.

—————————

הפרסומת של סאות' פארק למשחק המחשב החדש שלהם כל כך מגניייייייבה (וצוחקת על גל סרטי הסופר גיבורים שכבר יצא לי מכל החורים)

2 תגובות

  1. חובבן הגיב:

    מאד אהבתי את קווין סמית לפני הרבה שנים, אבל נראה שהוא איבד לחלוטין את המגע שלו. ההמשכים שהוא מייצר מביכים יותר ויותר.

    מה שכן, Ash vs Evil Dead הוא דוגמא חיובית לסידרת המשלך לסרט פולחן מלפני 20 שנה שממש נהנתי לראות.

    • ניימן הגיב:

      אפילו לא ידעתי שעשו סדרת המשך לאוויל דד.

      מסכים לגבי קווין סמית'. אבל בכל זאת: מול ראטס! אני מעריץ עיוור.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Subscribe without commenting