יומיות 04.08.2016: וורשה, סרט חובבנים עם שחקנים אמיתיים לפיוצ'רמה, הייטק במדבר מוהאבי, מטבע פוקימון, התוספות הכי טובות לדפדפן ועוד

אני בוורשה. צפו פגיעה בדמות פוסטים בנושא בבלוג.

לינקים: לא יפה להתחיל פוסט עם וידאו. אבל, כאילו, אתם ראיתם את הטריילר לסרט החובבים הזה של פיוצ'רמה?!  וואו. וואו וואוו ואוו.

אחרי שסיימנו עם המחמאות (וואו), נדבר על הסרט: אני לא יודע עליו כלום. האנשים שעושים אותו לא מספרים הרבה (חבורת חובבנים מוכשרים שאוהבים את פיוצ'רמה), אבל דף ה-Faq שלהם מאד מצחיק. לדוגמא:

Q: Did Kody and Katie dye their hair for this project
A: Kody had to dye his hair Fry Orange for his shoots. Katie’s natural purple color was one of the primary reasons she was cast as Leela.

תמונה: הייתי עסוק בלהסתכל בוידאו ושכחתי להכין תמונה לפוסט.

<מחטט מחטט מחטט>

או, הנה משהו שמחכה לי על שולחן העבודה. PokeCoin. מטבע מוצפן (סטייל ביטקוין) לתשלום עבור פוקימונים. בלי לחוות דעתי בנושא, לא הייתי שם על זה כסף. אבל התמונה יפה.

יומיות 04.08.2016: וורשה, סרט חובבנים עם שחקנים אמיתיים לפיוצ’רמה, הייטק במדבר מוהאבי, מטבע פוקימון, התוספות הכי טובות לדפדפן ועוד

טוב, זה לא היה מתוכנן. אבל בשניה, אני נשבע לכם – בשניה – שסיימתי לראות את הטריילר של פיוצ'רמה, קפץ עליה טריילר של הסרט "הבלש פיקאצ'ו". כן, גם הוא גירסא עם שחקנים חיים. לסיפור בלשי מבוסס על פוקימון. Waaaaaaat?

בואו נהיה רציניים לרגע ונדבר על קומיקס. פרסי אייזנר, שזה האוסקר של הקומיקסים, הוענקו. הזוכים – שאף אחד מהם לא קראתי לצערי כי אין לי זמן – הם:

Paper Girls בפרס הסדרה החדשה (של בריאן ווהאן, מחבר Y: The Last Man המעולה). Southern Bastards בפרס הסדרה המתמשכת. Runs בתחום הרומן הגראפי.

—————————

דו"ח של האיחוד האירופאי למלחמה בהלבנת כספים ומימון טרור כלל, לרוע מזלו, פסקה שמדברת על 'יצירת בסיס נתונים של משתמשי ביטקוין באירופה'. שזה טוב ויפה רק בלתי אפשרי. ביטקוין, אתם מבינים, הוא אנונימי.

כמובן שאפשר, ע"י עבודת נמלים, לייחס חלק מהכתובות לאנשים (שלא הגנו על האנונימיות שלהם מספיק) – אבל גם אז הפתרון לא כולל, ואני בספק אם האיחוד יבזבז עכשיו כמה מאות מליארדי דולרים כדי לעשות אותו.

—————————

איפה תמצאו אדם שבונה מכונית מעופפות, חבורה שיוצרת שלדות מכוניות בעזרת בינה מלאכותית, ואנשים ששולחים טילים עם מנוע שיוצר בעזרת מדפסת תלת-מימד? לא, לא איפה שחשבתם (אין לי מה חשבתם), אלא במדבר מוהאבי בארה"ב, שנת 2016.

פרק חמישי בסדרה התיעודית של בלומברג על תעשיית ההייטק בעולם. יש גם פרק על ישראל, אגב.

—————————

Tor.com ערכו רשימה ע-נ-קית, של כל מיני תוכניות יוטיוב חובבניות על ספרי מדב"פ. יש לזה שם מסתבר: Booktubers.

—————————

נכון שלשאול 'מה ה-extensions הכי טובים לדפדפן זה הכי 2005? אבל בכל זאת, הרבה דברים התפתחו בשנים האחרונות. כיום מככבים בעיקר התקני פרטיות: חוסמי פרסומות, סקריפטים, קוקיז וכו'.

דיון בסלאשדוט על נושא לא טרנדי במיוחד.

—————————

Farmbot: פרוייקט לרובוט גנן קיבל 813,000 דולר בקמפיין מימון המונים. כן ירבו.

—————————

מזמין את כולם להשתמש באתר Browserprint שיגלה לכם מה הדפדפן שלכם מספר עליכם למי שמנסה לעקוב אחריכם. למזלי, שלי לא מספר המון עלי. אם כי גודל הלפטופ שלי כן מתגלה שם, ועכשיו אני אתחיל להסתיר אותו.

—————————

אם בא לכם לראות איך מקצוענים משחקים משחקי תפקידים, תסתכלו בפטריק רות'פוס והחברים עושים את זה.

2 תגובות

  1. ההוא הגיב:

    הציורים של הפוקימונים נלקחו (נגנבו?) מאולי מוס, שהוא מאייר מצוין שנורא מומלץ לשוטט באתר\טאמבלר שלו.
    הציור המקורי של פיקאצ'ו – http://www.moss.fm/post/15407581329/got-bored-and-doodled-a-pikachu
    הטאמבלר – http://www.moss.fm/
    האתר – http://ollymoss.com/

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Subscribe without commenting