יומיות 08.12.2017: מלחמת האדם הזקן מגיע לנטפליקס

כמה מקוראי הבלוג עקבו אחרי בטוויטר בימים האחרונים. כדי שלא תהיו מאוכזבים: אני מצייץ המון, בעיקר על בלוקצ'יין, קריפטוגרפיה וביטקוין. היו מוכנים!

1. נטפליקס קנו את הזכויות לסרט על פי מלחמת האדם הזקן של ג'ון סקלאזי! אמנם זכויות ההסרטה כבר ניקנו בעבר, אבל ע"פ הפוסט של סקאלזי עושה רושם שהפעם זה רציני יותר.

תזכורת: הספר הזה נבחר במקום הראשון בספרי המד"ב של המאה ה-21 במשאל לוקוס. יותר חשוב, במקום הראשון בדירוג ספרי סקאזי של הבלוג.

האם זה סרט או סדרה?
זה סרט! אבל על מסך הטלוויזיה (או המחשב) שלכם.

רגע, העלילה של הספר לא גדולה מדי בשביל סרט?
היא כן! כיצד הם יפתרו זאת עדיין בגדר תעלומה.

לא היה עדיף לעשות סדרה?
היה עדיף! בחיי, שאני לא מבין את נטפליקס.

האם אתה מתרגש?
טרם! אבל אם יכריזו שסטיבן שפילברג, ג'יי ג'יי אברהמס, או – הכי טוב – היוצרים של Strangers Things מביימים את זה, אז אתרגש.

2. כן, זה מדויק:

יומיות 08.12.2017: מלחמת האדם הזקן מגיע לנטפליקס

3. גיליתי את Bad Webcomics Wiki, אתר דמוי ויקיפדיה שמטרתו למצוא ולבקר את כל הקומיקסים הגרועים ברשת. יש להם קטגוריות כגון Webcomics Created by a Giant Douche (קומיקסים שנוצרו ע"י מניאקים).

4. עשרים סרטי מדע בדיוני טובים מהשנה החולפת שבטח לא ראיתם.

למרבה הפלא, אחד מהם ראיתי: Your name. אפילו כתבתי עליו בגלגול הקודם של היומיות לפני כמה חודשים. הוא הסרט המצליח ביותר בתולדות יפן, והוא נ-ה-ד-ר. פנ-טס-טי. מכל בחינה אפשרית. המלצה חמה.

5. אם מתחשק לי להרגיש אינטלקטואל, אני צופה בהרצאות ברשת.

יש הרבה הרצאות בעולם כיום, אבל אני מעדיף הרצאות של חוקרים מפורסמים מאירועים יוקרתיים. אירוע כמו ה-Breakthrough Prize שהתקיים עכשיו בסטנפורד.

העבירו שם מיטב החוקרים הרצאות בנות 15 דקות על נושאים מרתקים. 'קוסמולוגיה: מה הלאה?', 'כיצד ניתן להשתמש בגנטיקה כדי להילחם בשינוי האקלים?', 'טיול באלגברה גיאומטרית' או 'חורים שחורים קוונטיים'.

ההרצאות נמצאות פה. בגלל שהן קצת מבולגנות, תצטרכו להיעזר בתוכניה פה כדי להבין מה יש בכל וידאו.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Subscribe without commenting