מיכהטרוניקס

הכי אני אוהב לכתוב על דברים שאני לא מבין בהם. אני מחשיב עצמי כבעל מזל גדול שאלו רוב הדברים בעולם, ועובד די קשה כדי לשמר את המצב. היום למשל, אכתוב על המיכהטרוניקס. פאב תל אביבי חדש (חודשיים, ככה טענה הברמנית) שהגעתי אליו אתמול. אחד המקומות המגניבים שנתקלתי בהם בת"א! ואני מעז להצהיר זאת רק ע"פ 45 דקות במקום ובירה אחת בשעה מאד מוקדמת בה הוא היה חצי ריק.


[אף עורב לא יעז לגעת לכם בגינה אם ישמור עליה שדון נועם חומסקי! ותודה לבוינגבוינג]

הכוונות (=directions): שמעתי על המיכהטרוניקס, מקום עם שם מוזר מוות אגב, בחצי אוזן מחבר לפני חודש בערך. הוא אמר משהו על מיקום בבן יהודה פינת טרומפלדור, ואתמול, כשהחלטנו להתחיל שם את סבב הפאבים שלנו, לא חשבנו שנזדקק ליותר הכוונות מזה. טעינו. כי מי שעומד בבן יהודה פינת טרומפלדור רואה המון דברים: הוסטל למשל, או AM:PM – אבל במבנה דמוי פאב הוא לא מבחין. התקשרתי לחבר אחר, שהסביר שהכניסה נמצאת בין ההוסטל ל – AM:PM, נראית מבחוץ כמו חנות סגורה – והדרך היחידה להיכנס פנימה היא ע"י צלצול באינטרקום. מיסתורי משהו. הסתכלנו טוב טוב, גילינו חנות סגורה שנראיתה מוזרה קצת, צלצלנו בפעמון – הדלת נפתחה ונכנסנו פנימה. רואים? פשוט וקל*.

מקום שהכניסה אליו היא כזאת לא יכול יותר מדי לאכזב. ואכן – הוא לא. הבפנוכו מורכב משני חללים: אחד עם מקומות ישיבה אבל בלי שולחנות (מה שמשאיר, אני מניח, חלל לריקודים) – והשני כולל את הבר ועוד כמה מקומות ישיבה ליד. הכל אלטרנטיבי לגמרי בסגנון האקלקטי, עם ראש פסל שמוצב בחדר הראשון, וכל מיני שטויות אחרות מסביב. תפריט האלכוהול צנוע ומינימליסטי – והדבר היחיד שאני זוכר ממנו הוא ש(היכונו לתלונה): אין חצי גולדסטאר – רק שליש – והשליש הזה עולה 15 ש"ח (וזה קצת יקר, בעיקר אחרי טיפ וכו'. אם כי עכברוש העיר חושב אחרת. ראו למטה בתגובות). למה אין חצי, למה? הזמנו שלושה שלישים (יש בבקבוק ויש מהחבית, אבל זה שמגיע מהחבית נראה לי אישית יותר קטן משליש, ולכן להבא אלך על הבקבוק) – ויחד איתם הגיעו, בונוס מהברמנית, שלושה שוטים של סטולי (ואחד לברמנית. מתנה ממנה לעצמה).

ב – 45 דקות שהייתנו המקום הלך והתמלא מהר – וקל לתאר עד כמה הוא אפוס מקום פנוי בסביבות 23:00 או חצות. המוזיקה הורכבה ממה שאפשר לתאר כ'מצעד שנות ה – 2000 האלטרנטיבי', והאנשים נראו כפליטי ריף ראף שמחפשים גיוון בחיים. עזבנו, היות והייתה לנו אורחת ורצינו להראות לה עוד מקומות (הפרוזדור והריף ראף וכאלה), אבל מהחוויה הקצרה יצאתי מרוצה לגמרי. מגניב כמעט כמו ברלין.

——————-
* כשעזבו הסתכלנו טוב יותר בחלון הראווה של המקום, וראינו שיש שם מקום קטן קטן שכתוב בו מיכהטרוניקס. אם כי באמת קשה להבחין בזה, אז אל תסמכו על העניין.

5 תגובות

  1. נשמע מעניין, נקפוץ לביקור בקרוב, מה מצב העשן שם?

  2. ניימן הגיב:

    היינו ממש מוקדם (21:00), אז היה חצי ריק ולא הייתה בעיית עשן. אבל אני לא יודע מה המדיניות הכללית. עקרונית, לא הייתי בונה על אכיפת חוק העישון שם..

    אני לאט לאט עובר על ההמלצות שלך. בקרוב אסדר לעצמי איזה סבב פאבים בצפון דיזינגוף בעקבות המלצות העכברוש :]

  3. שלחתי לך מייל עם כמה המלצות, יש שם עוד בירות חוץ מגולדסטאר? 15 לשליש זה עדיין זול בתל אביב…

  4. ניימן הגיב:

    תודה על המייל.

    האמת היא שאתה צודק. הבעיה העיקרית שלי הייתה שהזמנו שליש מהחבית, ובלי לבדוק – נראה לי שהכוס שלהם יותר קטנה משליש. סתם דגימת עין ונסיון של שנים בשתיית בירות. אבל אולי אני טועה.

    (אגב, כמה עולה חצי גולדסטאר במקומות כיום? יותר מ – 23? כי אם לא, אז בהתחשב בענייני טיפ וכאלה, יוצא ש – 15 לשליש זה יקר..)

  5. ארז הגיב:

    מתי הולכים לדאנסינג קאמל?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Subscribe without commenting