המדריך לקוויר המתחיל: SilverFuture

אני נמצא השבוע בפורסטנברג לצורך סמינר אינטנסיבי שאותו עזרתי להכין*. אחת המשתתפות, יוליה, היא טרנסקסואלית שסיימה דוקטורט לא מזמן. באופן טבעי השתתפותה מעוררת סקרנות בקרב הסטודנטים והסגל כאחד, וביקשנו ממנה לדבר קצת, אם לא איכפת לה, על טרנסקסואליות בברלין ובכלל. הכנתי מזה רשימות על גבי רשימות של מקומות ואירועים בהם אני חייב לבקר בהזדמנות הקרובה. וגם הופתעתי לגלות שאת אחד המקומות החביבים על יוליה אני מכיר: SilverFuture. ועליו נדבר היום.

SilverFuture נמצא בסביבה הצעירה והתוססת, לשעבר, של רחוב Weser. למה לשעבר? כי רחוב Weser, שהיה שיא חיי הלילה הסטודנטיאליים שנה שעברה, סובל השנה מפופולריות יתר, כשאי אפשר למצוא בו מקום לנשום אחרי שבע בערב. אחלה של מקום לתיירים, כמובן. SilverFuture, אולי בגלל קהל היעד הנישתי יחסית שלו, הוא מהפחות עמוסים בפאבי הרחוב. אם כי עדיין יש שם המון אנשים.

מי אלו האנשים האלו? טיפוסים מוזרים ברובם. בנים שנראים כמו בנות, בנות שנראות כמו בנים – אנשים שאי אפשר לנחש את מינם, וכמובן: בנות שהיו פעם בנים. המקום כל כך לא רגיל לאנשים "נורמאליים", עד שכשהגעתי לשם עם חבר מיד הניחו אוטומטית שאנחנו זוג. כבר אי אפשר שיהיה לך ידיד אפלטוני בעיר הזאת. המקום הוא בצורה מוכרזת אנטי-גזעני, אנטי-פשיסטי וגם… (תחזיקו-חזק): נגד אנטי-ציונות(!). דבר, שבצורה משעשעת, מקומם עליו דווקא חלקים מהקהילה הישראלית בעיר. זה בגלל שמי שמגיע לפה הם מן הסתם שמאלנים כמוני (אם כי אני פתוח לרעיונות רדיקליים כמו ציונות. אבל אל תספרו לאף אחד).

גם ביום סתמי מובטח לכם ערב מעניין בסילבר פיוצ'ר. הקהל השונה והחברותי בו יספק לכם נושאי שיחה ליום שאחרי. אבל אם תעשו בחוכמה, ותעקבו אחרי מה שכתוב בבלוג\אתר שלהם, תוכלו למצוא שם פנינות תרבות אמיתית. פסטיבלי סרטים קווירים, מסיבות דראג ועוד כל מיני אירועים שלא נתקלים בהם מדי יום. ובמקרה הכי גרוע תוכלו תמיד לקפוץ לפאב ליד Fuchs  & Elster. מין ארמדילו מקומי שיחזיר אותכם לשיגרה.

—————
* כבר כתבתי על המקום שנה שעברה, עת היתי סטודנט שהרצה פה בעצמו. יש לציין שבקריאה חוזרת כל מה שכתוב בפוסט ההוא משעמם. טיכו.

3 תגובות

  1. אמיר הגיב:

    נראה לי שכותבים Weser ולא עם דאבל ד כמו שכתבת.

    מי קטנוני ומעצבן, מי מי? 🙂

  2. אמיר הגיב:

    ו… תודה, נראה אחלה מקום, אבדוק אותו בעוד חודש 🙂

  3. ניימן הגיב:

    אין בעיה. אתה צודק לגמרי. תודה על התיקון.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Subscribe without commenting