Halo: גירסת אטארי 2600

היה לי, באמת שהיה לי – לפני שידעתי בכלל לקרוא, אטארי 2600. קנינו אותו משומש הרבה מעבר לתקופה הנכונה, בזמן ש – PC כבר שלט בשוק, והוא הגיע עם 200 משחקים אם זכור לי נכון. שעות ישבתי עם הדיסקטים לברר מה עובד, מה יש שם (לא רק משחקים – אלא גם לומדות.פיכס) ואיך משחקים עם זה. גם את נסיונות התכנות הראשונים שלי – שהסתכמו בהעתקה בוטה מספר תכנות, בשפה שלא הכרתי, למחשב – עשיתי על האטארי 2600.

אח, הנוסטלגיה.

היילו אטארי 2600

הזכרון העתיק הנ"ל לא צף לשטח סתם כך. היה לו קטליזטור: גירסת Halo לאטארי 2600 ששוחררה במהלך יולי*. שיחקתי בה עכשיו שעה, ולמרות הגראפיקה הפרמטיבית, המוזיקה הצפצופית והמשחקיות הלא-קיימת – נהניתי נורא! שזו הוכחה לכך שלפעמים כל המוסיף גורע, ולפחות בכל מה שנוגע ל – Casual gaming, אטארי 2600 שם את כולם בכיס הקטן**.

יש לנו גיקים בקהל? מישהו שנוסף שהיה בעלי אטארי בעבר?

——-
* מה שהופך את זה לחדשות עתיקות בקנה מידה אינטרנטי. ברוכים הבאים לניימן 3.0. איפה שחדשות של אתמול מוגשות לכם בעטיפה חדשה היום.
** אוקי, זה לא באמת נכון. אבל אנחנו לא בקטע של להיות מדויקים היום.

2 תגובות

  1. איתי ברנר הגיב:

    לי אישית לא היה אטארי (נו ,אני "רק" בן 26), אבל לבן דוד שלי היה אטארי ישן שהוא כנראה הוציא מהבוידים הישן שלו (מדובר על אמצע שנות ה90)

    אני זוכר שנורא התלהבתי ממשחקי האולימפיאדה והג'ויסטיק האנלוגי שבעצם נעלם מהקונסולות הביתיות לאיזה עשור וחצי. המשחק של הדרדסים הוא יצירת מופת לדעתי, אולי המשחק הראשון שעשה ממותג משחק נורמלי. (המשחקים של ספיידרמן וסופרמן היו די מעפנים).

  1. 22 באוגוסט 2010

    […] לעבור על חדשות גיקים. זה שוב מוציא פוסט צנוע […]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Subscribe without commenting