קווירחנה בסופ"ש

באירועי השבוע הקודמים-קודמים, מה שנקרא בעברית 'לפני-שבועיים', מילמלתי משהו על המסיבות המדהימות שקווירחנה עושים בערך פעם בחצי שנה. קווירחנה הוא ארגון שלפעמים אומרים עליו שהוא שייך לקווירים ולפעמים אומרים שהוא שייך לרדיקלים חמודים שחושבים שמסיבת טובה יכולה להיות הרבה יותר מנהנתנות. האמת, כנראה, היא פשוט שני הדברים ביחד.

קווירחנה
(הגיע הזמן שאתחיל למחזר תמונות)

המסיבה הראשונה של קווירחנה בה ביקרתי, באוגוסט שנה שעברה, הייתה פשוט המסיבה הט-ו-ב-ה ביותר בחיי. בין קטעי תקלוט אחד לשני, העלו הקווירחניסטים לבמה להקה בהופעת בכורה (ספיריטו אהובי ליבי), תאטרון תנועה מקורי – והדובדבן שבקצפת: תחרות האבקות בוץ בביקיני – כמו בחלומותי הכחולים!. גם הקהל הציג גיוון ומקוריות יוצאי דופן (מחופשים נכנסו חינם או בהנחה, אני כבר לא זוכר). נוצרה הרגשה כללית של מסיבת פורים פרועה ומגניבה במיוחד.

כגודל הציפיה, כך גודל האכזבה. ולמרות שמסיבת קווירחנה בחמישי שעבר הייתה כנראה מוצלחת יותר מרוב המסיבות בהן שהיתי לאחרונה – היה חסר בה משהו, שגרם להרגשה כללית של פספוס. הקונספט הכללי נשמר: מסיבת ריקודים עם הפסקות בידוריות באמצע – והנחה למחופשים. אף הפעם זה פחות עבד. אולי זה המקום: מועדון הסילבר, שנופל בכל פרמטר כמעט מהג'ה פאן, בו נערכה המסיבה הקודמת – או שאולי המופעים היו קצת פחות טובים (כי את ספיריטו לא מגלים כל יום). אפילו הקהל נראה קצת יותר נורמאלי ופחות מופרע, ייתכן שבאשמת מזג האוויר, שבניגוד לאוגוסט – לא מאפשר ללכת חצי ערומים למסיבה. ואולי האשמים הם בכלל אנחנו שבאנו עם המצב רוח הלא נכון בלי לשים לב?

שבוע עבר, שזו תקופת זמן הרבה יותר קצרה מהחצי שנה המסורתית בין מסיבה למסיבה – וקווירחנה החליטו כנראה לנסות לתקן את הרושם האחרון שהותירו עלי. בשבת הקרובה תערך מסיבת "קוויר הבי מטאל – בלונד, בנדנה וג'ינס קרוע בראי הדודות". יוקרן סרט בנושא, ויהיו גרופיות מזמרות: גרונישט נייס אס, הכוס המטאלי ו..ספיריטו. למרות הטון המאוכזב שעלה מהפיסקה הקודמת, עודני מאמין שאירועי קווירחנה הם הדבר הכי טוב ומגניב בעיר – ולכן מומלץ לכל מי שבאיזור לקפוץ לביקור. כניסה עולה בסה"כ 10 ש"ח, והמיקום הוא ברחוב משה מאור 3. שבת, 16/12. 21:00. עוד פרטים פה.

עדכון: עדיף לתקן את עצמי מאשר שאחרים יתקנו אותי: הערב הוא חלק מערבי 'סינמה פרדידו' – ערבי תרבות חודשיים שזהו הראשון בהם. המארגנים הם אכן מארגני קווירחנה וקווירפשן. סתם, שתדעו שזוהי אינה מסיבה אלא ערב תרבות. קצת שונה (אם כי עדיין יש הופעות וכו').
רוג'רס פלייס
ואם כבר יש פוסט על דברים שקורים בסופ"ש, אז כדאי להזכיר גם את מסיבת "פתיחת רחבת הריקודים" ברוג'רס פלייס (אלנבי 31) בשישי בערב. על המקום עצמו רשמתי בימי הבלוג הראשונים (לפי דעתי קראו את הפוסט אז בערך שלושה אנשים), ומאז ביקרתי בו פעם נוספת – שלא הייתה מדהימה. הסיבה שהמסיבה מוזכרת פה היא שהפאב כנראה התרחב מאז הביקור האחרון שלי, וע"פ ההזמנה יש בו כיום עשרים סוגי בירה מהחבית – ועוד חמישים בבקבוק. מבחר ממש לא רע – בלשון המעטה. אז יאללה – מי שרוצה מוזמן לקפוץ לשם בשישי, ולדווח פה אם ומה השתנה.

2 תגובות

  1. דוד הגיב:

    פרדילדו. סינמה פרדילדו.
    וזה המקום להגיד – "היי, בשביל ערב תרבות מפוקפק בנושא מוסיקה מפוקפקת, זה השאיר טעם של עוד מעורב בטעם של היידרו"

  2. ניימן הגיב:

    ואללה? אפילו כשאני מתקן אני מצליח לטעות, אה? 🙂

    (ואני פיספסתי את הערב בגלל בדיקת דירה להשכרה שהסתיימה מאוחר מהצפוי. קשה, קשה להשיג גג תחת הראש בעיר הזאת).

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Subscribe without commenting