גם לי יש מיקסטייפ!

אני מקווה שאתם מעריכים טוב-טב את העובדה שאני כותב כרגע במצב חצי-מת. היה לי סופ"ש סוער, ארוך ומדהים, שהסתיים במפגש עם כל מיני בלוגרים מגניבים דוגמת גיאחה, רנן ועוד כמה שאני פחות מדבר איתם באינטרנט אבל עדיין קורא את מה שהם כותבים. כאשר העייפות גוברת, אני נעשה על פי רוב תזיזיתי וקצת מיזנטרופ – כך שכולי תקווה שכולם יסלחו לי אם לא תיקשרתי מספיק. טוב נו, על מי אני עובד? הם חבר'ה טובים – וודאי שיסלחו לי.

וממפגש עם גיאחה, למיקסטייפ שערכתי לבלוג של גיאחה, עונג שבת. קשה להאמין שחובבי המוזיקה ביניכם עוד לא שמעו על פרוייקט 'עונג שמונג' שרץ בעונג שבת בשבוע האחרון – אך ליתר בטחון, הנה תקציר בשורה אחת: גיאחה, אחד מעמודי התווך של המוזיקה האלטרנטיבית ברשת הישראלית, גייס את מיטב אושיות המוזיקה האינטרנטיות (כולל פיקשוש אחד – אני) ליצירת מיקסטייפ בן שמונה שירים. התוצאה מדהימה בעושרה המוזיקלי, וכנראה שיקח לי כמה שבועות להשתלט על כל האיכות שהולכת לשם. לא נותר לי אלא להצדיע בצניעות לאחד מפרוייקטי הרשת המרשימים שראיתי אי פעם. את רשימת המיקסטייפים, כולל זה הצנוע שלי, ניתן למצוא בבאר השמאלי של הבלוג.

מיקסטייפ

רק ארצה להוסיף, עבור גיקים מתקדמים, שמיקסטייפי בנוי בצורת פרבולה עצובה: מתחיל חלש, נגמר חלש – ועם שיא שמח באמצע.

יאללה. עפתי לשתות המון תה ולישון.

(עדכונון: עכשיו גם שמתי לב שמהלך היעדרותי העלו בבקבוק סיקור שכתבתי על פסטיבל הבירה השבוע. הנה, פה. שלא תגידו שאני לא נותן לכם חומר קריאה :]).

5 תגובות

  1. ערן הגיב:

    מה? היית במפגש היום וגיאחה לא הכיר בינינו?!?!? שיתבייש!

  2. ניימן הגיב:

    היית שם?? אה. פאק. לא ידעתי – איזה חבל.

    זו לא אשמת גיאחה כמובן. הייתי באמת שפוך, ורוב הזמן לא שהיתי ב"איזור הבלוגרים" אלא אירחתי חברה לחבר שתמיד-חם-לו ליד החלון.

  3. ערן הגיב:

    חבר שתמיד-חם-לו ליד החלון? בקור שהיה אתמול? חבר שלך הוא לוציפר במקרה?

    נו שוין, עד כמה שאני רוצה לבוא בטענות לגיאחה, אי אפשר. במיוחד כשאתה חושב איך הוא נראה עם שפם מזויף.

    לא נורא, כמו שזה נראה יש יותר סיכוי שנתקל אחד בשני באוניברסיטה. וכמובן לא נדע שזה מה שקרה.

  4. גיאחה הגיב:

    ניימן באמת חמק הרבה מאזור החבר'ה, עד כדי כך שלא מצאתי אותו להגיד שלום כשהלכנו. לא נורא, בחור עם חולצת מטאל ומעיל עור באמת נראה כמו דג מחוץ למים ליד כל הבלוגרים החנונים 🙂

    (וניימן, עמוד טווח? אתה רציני? מילא העובדה שאני מתנער לחלוטין מהתואר, אבל אם כבר אז תווך. ו-LOL גדול בצורה מפתיעה על הפרבולה העצובה)

  5. ניימן הגיב:

    אתה כרגע האשמת אותי בזה שאני לא חנון!?!? :]
    (ותודה. תוקן).

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Subscribe without commenting