נטיפים על גגות ברלין

התרחשה אתמול תקרית מוזרה מתחת לבית. כשהתקרבתי לדלת הכניסה גיליתי את בעל הבניין עסוק בלחסום אותה, ואת כל שאר חלקת הרחוב שתחת הבניין, עם סרטי משטרה מאסיביים. מה שבמקרה לא הסתדר לי באותו הערב; לינה בפארק מושלג לא תעשה טוב לצינון שלי. כששאלתי הוא הצביע למעלה, לכיוון גג הבניין, וטען, בצדק כנראה, שנטיפי הקרח באורך מטר שגדלו שם מסוכנים לתושבים. כשאחד מאלו מתנתק ונופל למטה זה משול לחנית שמושלחת בעוצמה לעברך. לא נעים.


[התמונה מהבניין ממול. הנטיפים שם צנועים יותר]

אחרי זה התפתח ויכוח. צד א' – אני – בסה"כ רצה לחזור הבייתה בשלום. צד ב' – המשכיר, התחיל לתפקד כמו רס"ר משמעת שמחפש אותי: 'באיזו קומה אתה גר?' – 'שלישית' – 'אה! אז ע"פ החוזה מתפקידך להוריד את נטיפי הקרח!' – 'לא. אני לא חושב. ולו רק בגלל שאין לי חוזה'. וזה המשיך והמשיך. הוא הופתע מאד שמי מהדיירים נשאר בבניין למרות חג המולד המתקרב. בסופו של דבר הוא נשבר, ותוך חמש דקות הוריד את הנטיפים בעצמו. שזה בערך רבע מהזמן שלקח לו לחסום את דלת הבניין. לכו תבינו אנשים.

החורף הזה תפס את הגרמנים לגמרי לא מוכנים. בפוסטדאם נגמרו המלחים איתם ממיסים את הקרח, והדרכים חסומות לגמרי. וגם בברלין לא עומדים בעומס. הנטיפים שגדלים על חזיתות הבניינים הם לא שיגרה שנתית. והמקומיים מפחדים מהם כמו חיפאי מאש. הם גם לוקחים את הסכנה מאד ברצינות. אבל גרמנים לוקחים הכל ברצינות, אז לכו תדעו מה זה אומר.

6 תגובות

  1. kaie הגיב:

    Every year some people die in Estonia because of icicles. Last year one girl died, because an icicle fell on her, and then some time later the man who was responsible for removing icicles from that house died of heart attack. Be careful!

  2. ניימן הגיב:

    wait a minute. You can't blame the (innocent) icicles for the death of this dude. He died from a heart attack! Or is it the infamous "icicles curse"? 🙂

  3. סוג של לא פה חדשה הגיב:

    אצלנו יש כאלה בד"כ באביב והם סימן להתחממות אז תהיה אופטימי. מצד שני לאבא שלי יש סיפור שהוא אוהב לספר על ילד מהבניין שלו ברוסיה שמת מאחד כזה שנפל לו על הראש….

  4. ניימן הגיב:

    ובאמת מתחמם פה עכשיו! יש אפס מעלות היום, שזה מספר בלי מינוס בתחילתו. כבר הישג.

  5. kaie הגיב:

    He died, because people accused him not getting rid of the icicles and that's why the girl died. And then he died of heart attack…

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Subscribe without commenting