אירועי השבוע האמיתיים 12.5.2007 – 6.5.2007

זה פשוט לא עובד כך. השביתה הזאת גורמת לכולם לרצות להיפגש ולבלות כל הזמן, האירועים מפוצצים – ואנשים כמוני, שבסך הכל רוצים לשבת ולכתוב תזה כמו שצריך, נגררים לזה איכשהו. לכן, מעכשיו דיאטה: שתי יציאות בשבוע מ-ק-ס-י-מ-ו-ם. אולי שלוש. או ארבע. במילים אחרות: בטוח שלא יותר מחמש-שש ככה.

שימו לב לסמוג וערב שאנסוניק בראשון, רן יורגנסון בשני, ג'ון וויס המטורף בשלישי, לפטופיה ברביעי, ערב ההשקה ללבנון ומונוטוניקס בחמישי, וערב ההשקה של אמני פיתקית ומסיבה למען ילדי העובדים הזרים בסופ"ש. אלו שלא בדיאטת בילויים (מקסימום שבע יציאות בשבוע) כמוני – תבלו!

יום א' (6.5)
1. התחלתי ולכן אסיים: מי שלא רצה את סמוג (ביל קלהאן) בשישי שעבר, יקבל אותו בראשון בבארבי (קיבוץ גלויות 52). 21:00. 150 ש"ח.

סמוג

2. סיון שדמון ואבישי לונדנר מופיעים ב – 22:00- בריף ראף (גרוזנברג 22). חינם.
3. במסגרת "חיבורים מוזרים שלא חשבתם שיש סיכוי שיצליחו", מביא לנו הלימה לימה (לילנבלום 42) את "שאנסוניק", פרוייקט משותף לבית הספר Muzik ובית הספר לתיאטרון גוף. מופע קאברים מעובדים לשאנסונים צרפתיים משנות ה – 50-60. מיד אחרי זה, יתחיל הליין הרוסי 'סטקאצ'יק'. 19:00. נראה לי שעולה 10 ש"ח, אבל לא בטוח.
4. מי מפחד מסליז פופ? זהר וגנר והמסריחים מופיעים ב – 23:00 בחינם באברקסס. ועכשיו ברצינות, מי יודע מה זה סליז פופ?
5. רע מוכיח אורקסטרה חוזרים למופע התקופתי בלבונטין 7. 23:00. 30 ש"ח.
6. דוד דאור ישתתף בפרוייקט יוצרים שרים, הכולל שירים שנכתבו והולחנו בסדנת יוצרים שרים בביה"ס רימון. הכנסות הערב ילכו לעמותת אנוש ולפרוייקט 'יוצרים שרים'. 21:00. 25 ש"ח.

יום ב' (7.5)
1. לואי מופיעים ביהושע (בן יהודה 22) עם חימום של רפאל ב – 22:00. 15 ש"ח. ב-מקרה התגלגל לידי לינק לביקורת מקיוב על הלהקה. סתם, שתדעו בערך מה יהיה שם.
2. תרבות יום ב' בתמונע (שונצינו 8 ): כבר לא ילדה של אף אחד, שעונים ואלוורה ב – 25 ש"ח.
3. רן יורגנסון, אמן בחסד שעוד לא יצא לי לראות מופיע, נמצא בבארבי (קיבוץ גלויות 52). השמועות אומרות שכמו המוזיקה שלו, גם ההופעה היא משהו מעולם אחר. בסה"כ 30 ש"ח, אז מה, שלא תבדקו? 22:00.
4. הרבה יותר מדי זמן שלא דיברנו פה על סלונה (תרצה 17), אחד הפאבים החיוביים בעיר בעיני. הערב מתרחש שם "מריצים שורות", אירוע קריאת שירים בקליפים(?). מה זה אומר, לא יודע, אבל כן יודע שיהיו חבר'ה כמו צ'יקי ארד, אורי ליפשיץ וגלעד כהנא. 20:30. חינם.
5. שחר שפירא המצויין עדיין מתקלט אייטיז חינמי בלילה (בן יהודה 77). 22:00. חינם.
6. לחצי שניה פחדתי שגבע אלון לא מופיע השבוע – אבל אז הודיעוני שהיום ב- 22:00 הוא יהיה בצוזאמן (לילנבלום 25). לא רשום מחיר, אבל זה בטח 20 ש"ח.

יום ג' (8.5)
1. נעם וצבא הישע מופיעים ביהושע (בן יהודה 22). לפניהם יהיה איתי הלוי ב"רוק חשמלי עם סינטיסיזרים אלקטרונים וגיטרה חשמלית". 22:00. חינם.
2. ללבונטין 7 מגיע ג'ון וויס (John Wiese), אמן נויז ורוק נסיוני אמריקאי פורה. עוד מידע יש פה. 21:00. 50 ש"ח. אגב, בביקור הקודם שלו בארץ, ניגן הבחור על גדר ההפרדה. משוגע או לא משוגע? מייקל קארטר, מאחוריך.

ג'ון וויס הרועש

3. טלי קורן, שלום תשובה ו The Essential Minimum מעלים שלושה מופעים בסטאוט (הארבעה 14). 22:00. חינם\5 ש"ח\לאיודע, זה משנה בסכומים כאלה?
4. אלי רוזן מארח את איתי זנגי בצוזאמן (לילנבלום 25). 22:00. חינם.

יום ד' (9.5)
1. לפטופיה, פסטיבל שנתי המשלב מוזיקה לפ-טופים עם וידאו-קליפים וכדומה, מתקיים בלבונטין 7. ביקורת על ערב דומה מלפני שנתיים ניתן למצוא פה. 20:30. 40 ש"ח.
2. הכובעים נמצאים בבלום בר (קינג ג'ורג' 2), המצב השלישי בסאבליים (סלמה 53). שניהם ב – 22:30 וחינם.
3. בלימה לימה (לילנבלום 42) מופיעים אוי ובוי במסגרת ליין ימי-ד' של רגאיי ודאב שלהם. חינם. 21:00 בערך? לא בטוח שהבנתי אם זו שעת ההופעה, או השעה בה נפתח המקום.
4. לא רק בלימה לימה יש דאב ורגאיי, אלא גם בנו לימיט (שביל המרץ 6). לרוז סאונד סיסטם וסאבו מסוליקו יופיעו. איגי וקסמן ואיתי רדושינסקי יתקלטו. 22:00. 40 ש"ח.
5. לצערי, עוד לא מגיעה אלי רשימת ההופעות בקוזה נוסטרה (נחלת בנימין 10) בזמן, ועל כן אני גאה בכל פיסת מידע שמפלסת דרכה בכוח. הערב מופיעים שם יגאל שפירא ואורי כץ. לא מכיר אותם, אבל עדיין מרגש שיש לי מידע על מה שקורה שם. 22:30. חינם אולי? לא בטוח.

יום ה' (10.5)
1. מונוטוניקס ולבנון, שתי להקות אנרגטיות שהופעה שלהן זה תאווה לעיניים (ואחרי שמתרגלים למוזיקה, גם לאוזניים) משיקות דיסקים חדשים בערב אחד בלבונטין 7. 20:30. 40 ש"ח.
2. 1-2-3 נסיון להיות תרבותי: דני קרמן, מאייר ותיק שאפילו בור כמוני מכיר, חונך תערוכה חדשה במנשר (דוד חכמי 18). 20:00. כניסה עולה כסף באירועים מסוג זה?
3. התולעות מופיעות בסאבליים (סלמה 53). 22:30. חינם.
4. מצוירים בסלון, להקה שכבר זמן לא קצר ברשימת 'צריך לראות' שלי, מופיע בקפה ביאליק (ביאליק 2). 22:30. 15 ש"ח.
5. איפה? בחיפה. מעכשיו זו לא סתם תשובה שנותנים חבר'ה מעל גיל 79, אלא גם שמו של אירוע בן יומיים שמתחיל היום בחיפה. הקונספט: מוסדות האמנות בעיר יפתחו שעריהן חינם לקהל, אירועי תרבות מיוחדים יוצגו בעיר, ושני אוטובוסים ישנעו את הקהל בין המוקדים השונים. רעיון פשוט מצוין. פרטים מלאים פה.
6. התערוכה "מבנים בסכנת הכחדה" נפתחת היום בדיזינגוף 99, ובמרכזה צילומים של מקומות שנעלמו\עלולים להיעלם בקרוב. את התערוכה יזם וצילם האדריכל שרון רז, שעוד מעבודתיו תוכלו לראות באתרו. 19:30. חינם.
7. אלברט סופר מופיע בגדה השמאלית (אחד העם 70). קצת עליו ועל ההופעה יש פה. 21:30. 30 ש"ח.
8. שניה אחרי הזמן: במסגרת ים אירועי הבירה שנופלים עלינו החודש, ורגע לפני תחרות הבירה הגדולה (ב – 21 במאי), נערך בבית היין שבקיבוץ מעברות פסטיבל טעימות בירה השבוע. למעלה מ – 30 מותגים יחודיים ואיכותיים ימצאו לטעימה, בליווי מוזיקה חיה, דוכני אוכל ועוד. כניסה עולה 25 ש"ח, וכוללת כוס טעימה למזכרת. הבירות ינתנו כנגד קופונים, כאשר כרטיסיה של 20 קופונים עולה 40 ש"ח, וכל טעימה (100 מ"ל בערך) תנתן כנגד 2-6 קופונים. אחלה של דרך לחמם את חוש הטעם לקראת התחרות בסוף החודש. 18:00.

סופ"ש (11-12.5)
1. הלייבל התל אביבי האהוב עלי (מתוך מל-יו-נים שקיימים), פיתקית, עורך עוד ערב השקת אלבומים לשניים מאמניו: אלעד זאב וזק"א. הראשון נשמע, ע"פ התיאור, כפופ מורכב מהרגיל, קצת אופטימי, קצת פסימי ומלא סתירות. זק"א, לעומת זאת, דוברי האנגלית, שרים בעיקר על קנביס, ועושים תמהיל מוזיקלי של ז'אנרים פחות נגישים: פאק, פסיכדליה, מטאל וכו'. עוד יופיעו: The Warner Alarm ו מורה חיילת. אם לשפוט על נסיון העבר מערבי פיתקית יהיה *פיצוץ* של כיף. 20:00. 30 ש"ח. על הגג של פית\קית ברחוב פראנצויז 14, ואף מילה על דני הדר.

פיתקיתנייט. יאה!

2. דברים שמגלים דרך המייספייס של עמית ארז: במוצ"ש יש ערב מחווה לאליוט סמית' בריף ראף (גרוזנברג 22). מי יופיע? עמית ארז ובטח עוד אנשים. 22:00. חינם.
3. שתי המסיבות הקודמות למען ילדי העובדים הזרים, אחת בלבונטין 7 ואחת בבארבי (אם זכור לי נכון), הוכתרו בהצלחה מרובה – ולכן, בצורה טבעית, מתקיימת בשבת המסיבה השלישית בסדרה, הפעם בקומפורט 13. כמו בפעמים הקודמות, יהיו הרכבי מוזיקה שחורה מקומיים, יהיו הרכבים אפריקאיים, יהיה דיג'וג' אתני – ומובטחות גם אטרקציות מעניינות כמו מעגל מתופפים ענק. 18:00. 30 ש"ח עד 20:00, 40 אחרי. גם מטרה טובה, וגם הזדמנות להיחשף לתרבות קצת שונה.
4. סינמה פרדילדו מארגנים ערב קווירים הכי קלישאתי שיכול להיות: הקרנת האירוויזיון. מתי? בשבת ב – 18:30. איפה? גינת דוריאנוב (גן המקרר) בפלורנטין. מה יהיה? מסיבה, מופע אמנותי – וכמובן: הקרנת האירוויזיון ב – 22:00. חינם, אך יתרומות יתקבלו בברכה.
5. שוק הפרחים חזר לשוק מאיר לחודש מאי. 10:00. כניסה חינם, הפרחים היפים לא.

בקטנה:

1. בפינת שחק-אותה-ולווט: מהמלצות עכבר העיר ביום שני: כנס מרכס בגדה השמאלית. מאילוצי המציאות: הכנס ביום שבת.
2. עוד בעכבר העיר: נויה כוכבי כותבת על הופעת ההשקה של מונוטוניקס ולבנון בחמישי, ולא משאירה אפילו קצת ספק לשאלה 'מי המעריצה מספר אחת שלהן בעיר'. כיף לראות טקסט כל כך מפרגן.
3. מנפגעי השביתה: חמורוטק עוד לא חזרו מחופשת הסמסטר שלהם. העולם התרבותי שלי נפגע קשות :[
4. נכון, זה לא רלוונטי ליום שישי הקרוב, אבל ממש כדאי לכם לקרוא על ההצגה החדשה 'דיירים', שמתרחשת בדירה פרטית ברחוב בורכוב בת"א.
5. בטח שמתם לב שלדן תורן יש שיר חדש להורדה חינמית באלבום. לא כיף כמו לגנוב, אבל גם לקבל מתנה זה נחמד.
6. סוף-סוף עלה עמוד האירועים בדף של חברת בירמסטר החדשה, וזה הזמן לברך את שחר ויפית, שלפחות את הראשון מביניהם אני מכיר היטב, ולאחל להם איחולי הצלחה חמים. עוד כמה שנים, כשישראל תהיה מעצמה בתחום המשקה הזהוב, תזכרו מי התחיל זאת.

7 תגובות

  1. ארז הגיב:

    חשבתי לשניה, מאיפה אתה מכיר את מייקל קרטר?
    ואז נזכרתי מאיפה אנחנו מכירים…..

    בכל מקרה, איתי הלוי מומלץ – מעין אינדסטריאל רגוע וכיפי.

    אם היה לזה קהל בארץ – הוא היה גדול

    אבל בעצם אפשר להגיד ככה על הרבה, לא?

  2. ניימן הגיב:

    lol ענק על שתי השורות הענקיות שלך. מייקל קרטר הוא אליל ילדות..

  3. ארז הגיב:

    האמת, יש לך תמונה שלו?

    או פוסט לזכר פועלו של האיש?

  4. tur הגיב:

    חסרה לך ההופעה של יעל דקלבאום (הבנות נחמה) ביום שני בלבונטין
    אחלה הופעה, שווה לשלוח לשם אנשים

  5. דואל הגיב:

    לרגע ששתי ושמחתי ושאלתי את עצמי האם נשארו עוד כרטיסים להופעה של סמוג, אם היא עולה רק 50 ש"ח, אבל אז נכנסתי לקישור לאתר הבארבי וראיתי שכתוב שם 150… בבקשה תקן את הטעות (עדיף לתקן את הטעות של הבארבי) כדי למנוע עוד עוגמות נפש
    האם במוצ"ש הבא אפקוד סופסוף את הריף-ראף?

  6. ניימן הגיב:

    צודק צודק – תוקן.

    איך עוד לא היית בריף ראף? איך? :]

  7. גיאחה הגיב:

    נויה כוכבי כל כך שולתתת, שזה גובל בפלילים!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Subscribe without commenting