טרה נובה עונה ראשונה פרק שני: אינסטיקט

מותק, הניימן התטרלל! מה שקרה הוא כזה: גיליתי שהטרוניות שלי על טרה נובה שבוע שעבר החלו סדרת דיונים מאד מעניינים במציאות. אם יש דבר שגיקים יותר אוהבים מסדרות מד"ב, זה לדבר על סדרות מד"ב. לא משנה אם הן גרועות או לא. לפתע תפסתי שאני ממש מצפה לפרק הבא של הסדרה וקורא כל שביב מידע עליה.

הייתכן שנמצא גילטי פלז'ר 2011-2012? המחליף המיוחל ל No Ordinary Family מעונת השידורים שעברה? ימים יגידו.

לפני פתיחה: פוסט מעולה, באנגלית, על בעיות קונספטואליות בטרה נובה. בין שאר הטרוניות: מה זו גדר הבמבוק המגוחכת הזו סביב המחנה? לא עושה רושם שהיא לא יכולה להחזיק דינוזארים בחוץ – וכמו שהוכח בפרק הפתיחה, היא אפילו לא יכולה לשמור בני נוער בפנים. ומה העניין עם השוק בטרה נובה? איך הוא כל כך גדול? מאיפה באים הפירות והירקות הטריים? וכו' וכו'. איזה ניטפיקינג קטנוני נהדר.

הפרק הנוכחי היה משהו בסגנון 'הציפורים – גירסת הדינוזארים'. להקת דינוזאורים מעופפים תוקפת את מחנה הקהילה השיתופית 'טרה נובה ע"ש נאות סמדר'. עשרים דקות לוקח לגיבורים להבין שהם בנו את המחנה על קרקעות הייחום של להקת המעופפים. רבע שעה לוקח להם להמציא איזה הוקוס-פוקוס מדעי של טלוויזיה אמריקאית – ואז חמש דקות סוגרים את העסק.

ברקע הדמויות מנסות להתפתח. לשלוש מהם כבר הודבקו רומנים פוטנציאליים. שניים מהם עם פוטנציאל הסתבכות בריא כמו שתסריטאים אוהבים. את הילדה הקטנה, ברוך השם, עזבו בשקט. בינתיים היא עוד על תקן החמודה. הימור שלי: תוך שלושה פרקים מקסימום היא תגלה אינטואציה בלתי מוסברת ויתגלה שהיא היחידה שבאמת מבינה את העולם החדש. רק ילדים רואים רואים את האמת וכו'.

מפקד המחנה הוא עדיין אחת הדמויות הכי מאצ'ואיות בתולדות הפריים טיים. אני משוכנע לגמרי שהוא פארודיה על משהו שטרם גיליתי. אבל גישת ה'אוי-איבדתי-שלוש-אצבעות-לא-נורא-יש-סטייק-לאכול?' שלו מתחילה לתפוס אותי. בקרוב הוא אשכרה יהיה הדמות האהובה עלי בסדרה! לא שיש לו יריבים רציניים מדי.

שום דיבור כמעט על העלילות הגדולות של הסדרה: התעלומות משבוע שעבר נשארו תעלומתיות. השישסטים לא הראו פניהם. בתור סדרת הרפתקאה-שבועית עם מפלצת-שבועית טרה נובה סיפקה פרק פרווה סביר לחלוטין. אבל עדיין לא מזה מצפים כשבאים לצפות בסדרת הרפתקאות של ספילברג.

שורה תחתונה: ספק אם נקבל מד מאן או פיירפליי 2. אבל guilty pleasure is also pleasurable.
שורה תחתונה 2: בטוח שיש הנאה מוזרה בלכתוב את סיכומי הפרקים הללו עד כה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Subscribe without commenting