אמנות פופ מחתרתית מודרנית

אזהרה: הפוסט הבא הוא תאווה לעיניים. משרד הבריאות מודיע שהוצאת עיניים מזיקה לבריאות. חוץ מזה, אני מתכוון להפציץ את הפוסט בתמונות. זה כיף.

קירסטן אנדרסון אספ\ה* וערכ\ה את הספר 'סוריאליזם פופולרי: עלייתה של אמנות מחרתית'. הוא\היא גם כותב\ת למגזינים על שלל נושאים שע"פ רוב סובבים אמנות, ויש לו\ה גלריה חמודה בשם Roq La Rue Gallery. איזה סוג דברים הוא\היא מציג\ה שם? דברים לחלוטין לא מוזיאונים-תל-אביביים כמו זה:

הייתם משלמים כסף כדי לראות את זה?

מה עושה בן\בת אדם בסגנון באינטרנט? פותח\ת בלוג אמנות כמובן. בבלוגו\ה החדש, Right Some Good (לא השם הכי מוצלח בעולם), שהוקם, אהמ, ב – 1 לינואר, מציג\ה קירסטן ומקשר\ת לכל מיני סוגי אמנים ויצירות שהוא\היא מחבב\ת. ואלוהים, לבן\בת אדם יש טעם! הנה סטריפ מהיר עם כמה תמונות מהכמות המרשימה שעלתה שם בארבעה ימים:

מרשים ברמות כבדות של מרשימות כבדה נורא

כל תמונה מלווה בפרטים, מידע – והכי חשוב: לינק. הכי קל בעולם זה לשקוע, בלילה גשום כמו זה של אתמול, בגלישה וחקירה עמוקה של כל אמן שתופס אותך.

כך מגיעים, לדוגמא, לטוד שור. טוד הוא דוגמא למה שקורה כשמגדלים אמן מודרני על סרטים מצוירים של שבת בבוקר (מוסד אמריקאי ידוע), חלל, עולם אטומי, דיסני, מגזיני מאד ושלל סטריפים אמריקאיים מטורפים. קשה לאמר שלקיתי בהלם כשנוכחתי כמה יצירותיו מדברות אלי. הנה דוגמאות נבחרות:

עכשיו תגידו לי שלא חובה לתת לו לעצב דמויות לאיזה סרט אנימציה. אני מציע את ברד בירד כבמאי.
(וכך נגמר הפוסט, שכל כולו היה תירוץ לשים כמה תמונות יפות בבלוג. למה, יש לכם בעיה עם זה?? :] )

————-
* קירסטן זה שם של בן או בת?

[נסגר לתגובות מחמת ספאם. שלחו מייל אם יש לכם משהו דחוף להוסיף]

5 תגובות

  1. דנה הגיב:

    בת. כמו קירסטן דאנסט, נניח.

  2. ניימן הגיב:

    כן, חשבתי על זה. אבל זה לא יכול להיות שם דו-לשוני? כי מסיבה לא ברורה זה קשור לי גם לשם של בן. אבל ממש ממש יכול להיות שאני סתם מבלבל.

  3. מיטל הגיב:

    מגניב, כמו MARK RYDEN ודומיו

    לינק חמוד. תודה

  4. ניימן הגיב:

    אכן. מארק ריידן קופץ לכולם בראש כשהם רואים את התמונות הללו :]

  5. יניב ג"מ הגיב:

    יש קרסטן (Karsten, או עם C בהתחלה) שהוא שם של בן. ופעם היה לנבחרת גרמניה חלוץ לא רע בכלל שקירסטן היה שם המשפחה שלו. אבל, עקרונית, קירסטן הוא שם נשי.