בהמשך לשיחתנו ממוצ"ש..

הערות בעקבות פוסט אירועי השבוע האמיתיים:

1. נמצא המזור לחורף הקר ולחיפוש מוזיקת החימום שלי. להלן הזוכים: במקום הראשון ניצב גיאחה. או יותר נכון: האמן שגיאחה המליץ עליו – Lambchop. האלבום Damaged מ – 2006 הוא פשוט מרק חם על ידיים קפואות. לו ניתן היה להוסיף סערה בחוץ, ככלי ליווי שולי, העולם היה מושלם. לא נשכח גם את Islay, שגרמה לי לרוץ ולהוציא את ג'וני קאש מהמקפיא, כדי שיהווה קול שני.


2. לא עברה שעה מפרסום הפוסט, וכבר הופיעו בתגובות שלוש תוספות לאירועי הסופ"ש. אי לכך (ובהתאם לזאת) החלטתי לצאת בקריאה נרגשת לעם: יודעים על אירוע סופ"שי? למה שלא תשלחו מייל לדוד ניימן? אפילו אין צורך לחפש ת'כתובת, היא פה מולכם: neiman.mail@gmail.com. בין המשתתפים במבצע יוגרל סופ"ש באצטדיון טדי וחולצה ירוקה. פרס הניחומים יוגש בדמות תודה נרגשת בפוסט. לא שווה? תוכלו להדפיס ולהראות לאמא.

3. ביום שלישי מופיעים יובל ביאליק והמשוררים באמה (לילנבלום 23). מקום שנוקט בשיטה השיווקית של "לא נספר לכם באיזה שעה ההופעה, אבל המקום נפתח בתשע בערב" (לפחות במודעה בעכבר העיר). אניווי, יצא המקרה, התרחש המאורע, ולא יצא לי לשמוע עדיין על ביאליק והמשוררים. itaihasid ניצל זאת בתגובות, ומיהר לספר על ההופעה מלאת הפוטנציאל שלהם – כולל המלצה ספציפית על קאבר ל"התקווה" (יופי של רעיון. נראה לי שעשו זאת בעבר, אבל שכחתי מי).

הוא גם צירף לינק לדף המייספייס של הלהקה וגרם לי להאזין לארבעת השירים שיש שם. ואז להאזין להם שוב, ולבסוף להגיע למסקנה: פוטנציאל יש – והרבה. כל ארבעת השירים חביבים, כאשר 'אני עף' ו'מאוחר מדי בלילה' ממריאים מעל השאר. הכי אהבתי את זה שהחומרים בעברית. וזאת בתקופה שרוב אמני הרוק בשוליים המקומיים עברו ליצור באנגלית. 'אין פה קהל בשבילם' אתם יודעים.

4. חשבתי שאולי פוסט הערות לא צריך תמונה. אבל אז הבטתי, והמסך הערום נראה לי עצוב ובודד. מפחיד איך דעתי משתנה במהירות האור.

12 תגובות

  1. tur הגיב:

    קאבר על התקווה זה של הגרובטרון (ושל תשדירי הבחירות של עלה ירוק…)

  2. ניימן הגיב:

    כן! הגרובטרון! זה מה שחיפשתי. תודה :]

  3. D הגיב:

    וגם של פונץ' (דנה ראתה עב"מ).

  4. אנקל הגיב:

    וגם של מרטי פרידמן, מגדולי גיטריסטי הט'ראש.

  5. ניימן הגיב:

    ואללה? לא הכרתי את שניהם. בקצב הזה נוכל ליצור בקרוב מיקסטייפ קאברים להתקווה..

  6. דולי הגיב:

    ראשית, פוסט הערות בלי תמונה הוא אכן עצוב ובודד, ושנית, הכבשה הזו מעולה! אני מאוד שמחה ששמת אותה.

  7. דייב דנ הגיב:

    Lambchop. באמת מצויינים (או מצויין) אף פעם לא ירדתי לעומקו, אני פשוט נהנה לשים את הדיסק בכל פעם שיש לי מצב רוח עגמומי או שאני רוצה לישון עם קצת מילים ברקע.
    זה אחד הדברים הטובים שלקחתי מגיא (שבדרך כלל הטעם שלנו שונה 🙂 )

  8. itaihasid הגיב:

    חלה טעות קטנה, אני דיברתי על "תקווה" של מאיר אריאל (הוא עוד לא נפתלי אימבר) ולא ל"התקווה" של נפתלי אימבר (הוא היה מת להיות מאיר אריאל)

  9. itaihasid הגיב:

    ועוד משהו קטן שגיליתי ממש עכשיו, לאותו יובל ביאליק (לא ידוע לי על קשר לחיים נחמן) יש פרוייקט צד שנקרא "ביאליק שר ביאליק" וגם הוא מומלץ מאוד

    כן, גם לזה יש מייספייס http://www.myspace.com/bialiksingsbialik

    שמחתי לתרום את חלקי הצנוע לעולם 🙂

  10. ניימן הגיב:

    פלא שלא הבנתי את זה :]

    תודה על הקישור, ותודה על ההפנייה מלכתחילה.

  11. Shira-K הגיב:

    אני לא מכירה הרבה מהיצירה של לאמבצ'ופ, אבל יש להם שיר שתפס אותי די חזק לפני כמה שנים וכיום הוא ה-שיר דיכאון מבחינתי. קוראים לו 'Low Ambition' ומומלץ להרחיק חפצים חדים לפני ההאזנה לו.
    [אם אני שומעת אותו בשילוב עם Pick Up the Phone של נוטוויסט, או סתם עם Moon Pix של קט פאוור (אלבום-דיכאון אולטימטיבי), זה יכול לרתק אותי למיטה ליומיים.]

  12. ניימן הגיב:

    Low Ambition? Pick up the Pone? שיט. לא מכיר אף אחד מהם, ואני חולה על שירי דכאון.

    מה שכן, קיבלתי החלטה אמיצה של שבוע בלי להשיג מוזיקה חדשה. אז זה יאלץ לחכות קצת.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Subscribe without commenting