ביטים של ברלין 2013: הפיצה הקנדית של רון טלסקי

מה ברלין? מה פיצה? אז לא לא. אל תרימו גבה. יש בברלין קהילת איטלקית ענקית וגבינה מעולה זולה, כך שתמצאו פה פיצות מעלפות. שלא לדבר על זה שהגרמנים חולים על פיצה.

ולא רוצה לשמוע 'פיצה יש גם בת"א'. כי ראשית, פיצה מעולה בקושי יש בת"א (נראה לי. מאיפה לי באמת לדעת, אני לא חי בעיר כבר מליון שנה) – ושנית: פיצה קנדית כבר אכלתם? סנובים!

הפיצה הקנדית של רון טלסקי היא שם דבר בקרויצברג. מכל רחבי הרחוב מגיעים אנשים למקום! מזהים אותו ע"פ הקיאק שתקוע בחוץ באמצע הרחוב. בפנים העיצוב דומה לחדר של ילד גיק: צעצועים, ספרי קומיקס – וכמובן: ראש איל גדול על הקיר.

הפיצה עצמה דומה לעגבניה. לא, לא לירק העגול האדמדמם האהוב על איל שני – אלא לפיצה עגבניה. רוצה לאמר: דק דק דק. החתיכות ענקיות ומחירן נע בין 2-3.5 יורו. לפעמים משלמים מחירים מיוחדים על חתיכות קטנות או ישנות. הכל ע"פ רוחו הטובה של רון, שמכנה עצמו 'פיצה נאצי' בהומור קנדי אופייני.

אנחנו לקחנו דברים משעממים: פיצה מרגריטה, פיצה עם תרד ואחת עם סלאמי. כולן היו נהדרות. פיזרנו על החתיכות המון עשבים וטבסקו, קיפלנו לשניים – כמו שעשו כל שאר הלקוחות – ואכלנו.

הלהיט האמיתי של המקום הוא פיצה couch potato. היא מגיעה עם רוטב מייפל – קנדה אתם יודעים – וטוענים שלמרות הקונספט המוזר היא טעימה. תנסו ותדווחו לחברים בבלוג!

[Dieffenbachstraße 62 תחנה: Schönleinstraße או Hermannplatz. שעות פתיחה יש פה.]

 

2 תגובות

  1. יעל ר. הגיב:

    היי, אני כבר אכלתי פיצה קנדית (:
    הלהיט הגדול בוונקובר דאז (1997) היה מתקפת הפיצות של שתיים בלילה. על פי חוק עירוני, כל הפאבים והמועדונים נסגרים בשעה שתיים. בדיוק בשעה הזו, שתיים אפס אפס, כל הדלתות נפתחות והמוני מבלים יוצאים לרחובות – שם מחכים להם מלא מלא דוכנים ניידים של פיצות מעולות וגדולות ב-2 דולר קנדי (שהיה אז די כלום כסף). בדיוק האוכל הנכון בשעה הנכונה ובזמן הנכון.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Subscribe without commenting