קצת על עיתונאות וקצת על בירות

נתחיל בבירות:
בעקבות יום העצמאות מתקיים במאי 'הפרלמנט של בירדי' ביום שלישי השני של החודש, 9 במאי. הפעם המפגש הינו מיוחד וייערך במפעלי טמפו תעשיות בירה בנתניה. מספר המקומות מוגבל ולכן ההשתתפות בהרשמה מראש במייל: training@beer-d.co.il. פרטים (קצת מיושנים) על ביקור במפעל אפשר למצוא פה.
טמפו, יצרנית גולדסטאר, משדרת לאחרונה ניסיון להכניס יותר תודעה לבירות מיוחדות בשוק הישראלי. בחודש פברואר נמכרה מהדורה מוגבלת של בקבוקי גולדסטאר "חצי מהחבית" – כלומר שלא עברו פיסטור מלא. כמו כן, מנסה טמפו לדחוף לשוק את פחיות חצי הליטר האיכותיות של מרפיז. פעולות אלו הן אולי אטרקציות זולות, אולם גם משדרות גישה יותר חיובית לנושא.

ואם כבר אלכוהול: השפית אדר קפלן-מור כותבת על משקאות שוקולד אלכוהוליים באתר בקבוק. המצרכים די פשוטים, וגם לא צריך אלכוהול מיוחד או יוקרתי להכנה.

ועכשיו, למשהו שונה לחלוטין: יעקב שחר, נשיא מכבי חיפה, התראיין אמש ונשאל, בין השאר, על אייל ברקוביץ, אשר היה מועמד לקבוצה בתחילת העונה אך לבסוף לא נלקח. שחר התנהג כג'נטלמן מושלם, אמר שברקוביץ שחקן עם יכולות יוצאות דופן שהיה תענוג לעבוד איתו בעבר. בתחילת העונה, הסביר שחר, כבר היה לחיפה סגל מאוזן ובנוי היטב, ולכן הם לא נזקקו לכישוריו של אייל. תצוגה חריגה זו של אדיבות ישראלית לא הפריעה לואללה ספורט לתת לכתבה את הכותרת המופרכת "שחר סוגר חשבון". רק לאחר תגובות גולשים, כגון זו, שונתה הכותרת לניסוח יותר הולם. כמובן שאי אפשר להיות בסדר לחלוטין, ולכן עדיין מופיע בכותרת המשנה, בניתוק מהקשרו, הטקסט: "שחר עקץ את ברקוביץ': 'לא רציתי אותו, חששתי שיפגע במרקם'"
ועל זה נאמר: איפה שעיתונאים לא מוצאים לכלוך, הם יוצרים לכלוך.

ולסיום, שאלה קצרה: מישהו יודע משהו על מוזיקה אלטרונית חסידית? נתקלתי אתמול ברכב חב"ד מנגן מוזיקה כזאת בקולי-קולות ברחוב והתלהבתי. חיפוש בגוגל העלה חרס, ועכשיו אני אובד עצות.

(אגב, מה התאריך היום? מאיזושהי סיבה הייתי משוכנע שעכשיו סוף אפריל, אך מבט קצר במזג האוויר בחוץ מוכיח בבירור שזו שטות מוחלטת)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Subscribe without commenting