שוב איתכם: מסיבת החבית הגדולה של הדאנסינג קאמל

זה חוזר! זה שב! וזה.. בדיוק זהה למה שהיה שנה שעברה. אבל לא נורא – ככה אנחנו אוהבים אותו!

מדובר כמובן על מסיבת החבית שלפני-פסח (Pre-Passover Keg Party. באנגלית זה נשמע טוב יותר) של הדאנסינג קאמל (התעשייה 12) שתיערך ב – 16.4. יום רביעי עוד שבועיים. במבשלה התל אביבית החביבה על כולנו – ובעיקר עלי. מי שלא זוכר מה היה שנה שעברה (באמת, איך אפשר לזכור אחרי כל כך הרבה בירות?), מוזמן לסיכום שכתבו בשבילנו פאט הוביט ובלונדי. (גם יוחאי כתב על זה)
גמל שיכור
הסיפור פשוט: תמורת 70 ש"ח (עליה של 20-25 לעומת שנה שעברה) תזכו לשתות כפי-יכולתכם מ*כל* הבירות שיש לדאנסינג קאמל להציע. לא רק הארבע הרגילות שלהם (בירת חיטה, פייל אייל, איי.פי.איי וסטאוט), אלא גם מהמיוחדות: בירת אתרוגים, רימונים, סטאוט צ'רי-וניל אלוהית (באמת. מהמדהימות שבבירות), בראון אייל – וכמובן, הגולם: בירה מפלצתית איכותית בעלת 9.5 אחוז אלכוהול.

שנה שעברה המקום התמלא די מהר ונשארו אנשים בחוץ, ולכן הפעם מכירת הכרטיסים תעשה *אך ורק* מראש. רוצה לאמר: אי אפשר יהיה לקנות כרטיסים ביום האירוע. רוצה לאמר: לכו תזמינו עכשיו. רוצה לאמר: יאללה יאללה, אודרוב אודרוב! אתם עדיין פה?

[פרטים מלאים]

אירועי בירות סמוכים
כבר שנים, או ליתר דיוק, יומיים, אני טוען, בעקבות פעולות הדאנסינג קאמל, שצריך למתג את השבוע שלפני פסח כ'שבוע הבירה הישראלי'. או אפילו יותר טוב: לבחור יום מסוים, יומיים לפני החג, בו יחגג חג הבירה הישראלי. עם מיתוג נכון, יהיה פה עסק רווחי לעולם הבירה, ומהנה לצרכן המקומי.

בינתיים נראה ששני מקומות הסכימו איתי, ומעלים אירועי בירה משלהם:

בירדי (היסוד 4) עורכים בשישי הבא, ה – 11.4, יריד שישי-צהריים של בירה. מעבר ללא-מעט מבשלות ישראליות שימכרו שם ממרכולתן (לפחות שמונה), תוכלו גם להינות ממוצרי מזון הקשורים לבירה (תאנים ממולאות ברוטב בירת דובדבנים, תבשיל צ'ילי בבירה ועוד) או – לשתות סטארוברנו כפי יכולתכם תמורת 39 ש"ח. 11:00-15:00.

מי שיתחרו ישירות בדאנסינג קאמל הם הבלום בר (קינג ג'ורג' 2). במסגרת "מבצע ביעור החמץ" שלהם, תיערך תחרות 'מלך הבירה'. משמע: תחרות שתיית בירה (טובורג) לקבוצות (של 4 אנשים) ויחידים. פרטים נוספים אין לי, ובאתר מבקשים מהמעוניינים ליצור עימם קשר (פה).

בקטנה:
1. מוקדש באהבה לגיאחה: כוכבי סנופי (פינאטס) כגיבורי Watchman. תגידו שזה לא מגניב!


[מקור]

4 תגובות

  1. דולי הגיב:

    סליחה על הניטפיקינג, אבל יוחאי כתב על זה, לא רשם על זה. ושוב, סליחה שאני מעירה, אבל אני תופסת ממך אדם אחר מאלו שאומרים "אני רושם ספר".

  2. ניימן הגיב:

    את צודקת, ותיקנתי. אבל קחי בחשבון שיש לי המון טעויות בעברית, והתיחסות מאד לא רצינית לנושא הזה. אני לא באמת מאמין שמספר שגיאות מראות על איכות כתיבה או בן אדם, ולכן לוקח את זה בקלות.

    מקווה שתצליחי לסלוח לי (על הגישה, והטעויות) 🙂

  3. גיאחה הגיב:

    OMG זה כל כך מגניב!!! 🙂

    אתה האליל החדש שלי, ניימן.
    למעשה, אתה האליל הישן שלי. אוון שיינר הוא האליל החדש שלי.

  4. Yohay הגיב:

    רשם, כתב, מה זה משנה, העיקר שהיה ערב מהנה בהחלט. גם השנה אהיה שם, כדי לבדוק את כל סוגי הבירות ולפגוש חברים…

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Subscribe without commenting