פוסט של בוקר

רציתי לכתוב פוסט על הבוקר – ולא היה לי על מה. או יותר מדויק: היה על מה, אבל רציתי נושא שיקח רבע שעה לכתוב עליו. בכל זאת, יש תזה לסיים, ת'ם יודעים. אז אספתי כמה לינקים, חלקם חדשים, חלקם ישנים שמחכים שאתפנה אליהם זמן רב – וחלקם סתם קרצו לי פתאום. ומה יצא? הנה, זה:

1. פעם, מזמן, לפני חודש, כש'אינדיאנה ג'ונס: גיל הזהב' יצא לאקרנים, התפרסם הקומיקס הבא ב – 2P Start!, בהשראת משחק המחשב לגו אינדיאנה ג'ונס. הנה פריים מתוכו – וכדאי לכם ללחוץ על התמונה כדי לקבל את הגירסא המלאה. התוצאה חמודה כמו גארפילד עם בגדי גיבור-על.

2. השורה המצחיקה של היום מגיעה מיאיר רווה, שאמר: "“חיי אהבה” יצא לבתי הקולנוע. צריך לשלוח את הסרט הזה לתקוף את הכור באירן, איש לא ירגיש שהוא באיזור". ROFL!

3. לכבוד מלחמת המים בכיכר רבין בשישי בצהריים (פרטים פה כמובן), הנה מחווה קטנה עם שני חגי מים נוכריים. יותר מעוגנים משלנו. לראש השנה התאילנדי, הסונגקראן (Songkran) קוראים גם חג המים. למה? כי משפריצים בו מים אחד על השני. ולמה עושים זאת? כי זה שוטף את המזל הרע. אני בטוח שאפשר היה למצוא תירוץ דומה גם למלחמת כריות (מסלקת סיוטים אולי?).

מקום נוסף בו נחגג משהו דמוי-סונגקראן (מתרחש במועד אחר מהסונגקראן. נגיד, בפברואר), הוא בעיר מאלאקה (Malacca) שבמלזיה. אבל לשם הרי לא נוכל להגיע עם דרכון ישראלי. ולסיום: לו הייתם צופים בסדרה המדהימה Wild China, הייתם יודעים שגם בסין חוגגים סוג כלשהו של חג מים. אולי זה הסונגקראן, אולי זה לא. ניסיתם פעם לפענח שמות סיניים שנהגים במבטא בריטי כבד?? :]

4. אפרופו שישי בצהריים: מעבר למלחמת המים, ולהופעות בקוזה נוסטרה (שוב, פרטים פה), התארגנה לה גם הופעה של פג אדיר ב – 14:00, בפינת הרחובות י.ל פרץ והעלייה. תמצאו שם גם מכירת בגדים של המעצבת קרני כדן, וכמובן: בירות. יש אפילו פלאייר:

פג אדיר בצהריים

5.
בוינגכפול מפנים לעצומה להצלת Adventurer Club: מועדון לילה\קברט ששוכן באיזור חיי הלילה בדיסניוורלד. מדובר במועדון הזוי במיוחד, המשלב שחקנים חיים עם מסכות רובוטיות, בובות ופיצ'רים מגניבים נוספים שלא תמצאו באומן 17 (אפילו לא ב – TLV). לצערנו, כל איזור חיי הלילה עומד להיסגר והמועדון איתו.

אפרופו דיסני: לפתע הבנתי שבקרוב אהיה במרחק ביקור מיורו-דיסני שבפריז. אז תגידו… המקום הזה שווה או שללכת לפארק אסטריקס? כי יש לי גם ככה רשימה ארוכה של פארקי שעשועים שחייבים לראות באירופה, ונו – הזמן מוגבל.

6. בסלאשדוט מדברים על סלולרי שמדווח איפה קורים הדברים החמים בעיר (לא פיגועים. מסיבות ואירועים).

7. אהמ. רציתי לכתוב גם על סרט האנימציה החובבני הנהדר (פיקסאר-סטייל) Big Buck Bunny. אבל, במחשבה שניה, מגיעה לו פוסט משלו. אכתוב אחד כזה בצהריים. אולי ילכו עוד כמה דקות מהחיים – אך כשמגיע – מגיע.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Subscribe without commenting