אירועי הסופ"ש האמיתיים 11.7.2008-12.7.2008

החלטתי להוסיף גירסת חירום שמכילה שינוי או שניים לעומת אירועי השבוע האמיתיים (בעיקר תוספות לרשימה המקורית). מלבד זאת, עושה רושם שלא אצליח לכתוב את אירועי השבוע האמיתיים מחר, כך שאפשר לראות בפוסט הזה גם סוג של פיצוי לקוראי הבלוג.

שנתחיל? מפורטים פה הפעם רק האירועים העיקריים, ובעיקר כאלה שלא פורטו בפוסט אירועי השבוע. למה? כי ככה זה קצר יותר :]

יום ו' (11.7)
1. האירוע העיקרי הערב היה ונשאר Miss Chief של פליטי סקוואט שינקין קצר היומין. שלא במפתיע מאבק משפטי עולה כסף (בעיקר אם מפסידים בו), ויוצא שהוגי ומפעילי הסקוואט נשארו עם חובות רבים לאחר סיום ההרפתקה. אז איך מכסים חובות בת"א? עם מסיבה כמובן, כראוי לעיר בלי הפסקה. Miss Chief היא מסיבה חובבנית, ללא מטרות רווח אישי, שלא מתקיימת במועדון, עם ניחוח אנדרגאונדי ואחלה אלקטרו-ברייק ביט. הכניסה זולה יחסית (30 ש"ח), והטענות אומרות שהבר יהיה אפילו יותר זול. על התקליטים יהיו מישל לה-היסטריק, תמי ביברינג, ריי הראל ושוקולאב, שילוו בסרטי אנימציה קווירים ברקע. העסק מתחיל בחצות, ושיהיה בהצלחה! (אגב, אני מודע לכך שכתבתי עליו בפוסט הקודם, אבל עכשיו נוסף מידע).

מיס טשיף

2. קשה לעקוב אחרי אירועים בהודנא (אברבנל 13) היות ואין להם שופר פירסומים רשמי (שאני יודע עליו). כך שבדר"כ נאלצים לקבל מידע מהמופיעים\מארגנים עצמם, או, כמו במקרה הזה, להאזין לשמועות פייסבוקיות. האחרונות טוענות שהערב צפוייה מסיבת רחוב שכונתית בהודנא, והן נשמעות הגיוניות היות וזה ז'אנר שהמקום מתמחה בו כבר שנים. על המוזיקה אחראי בחור אוסטרלי בשם dj mr.-nice (כאילו שהשם משנה), כשאבו דאבי יתנו קצת דאנס הול בתקליטיה וצפוי סט לייב וכל שאר הדברים שיש במסיבה. מ – 23:00 בערך. וכולי תקווה שהכניסה חינם.
3. פסטיבל אחת לאחת שמתקיים ביומיים הקרובים בגני התערוכה מביא את נשות העסקים של ישראל, קטנות כגדולות (בעיקר קטנות), יהודיות כדרוזיות כערביות (בעיקר את כולן) ליומיים אלינו למרכז. ים הדוכנים יציג מוצרים של 300 עסקים קטנים מרחבי הארץ, וביניהם, למשל, שטיחים אותנטיים, רקמה אתיופית, תכשיטים בעבודת יד מדרום אפריקה (רגע, רגע – של *נשים* דרום אפריקאיות, נכון?) וכו'. הבנתם את הרוח? 10:00-18:00 היום, 10:00-20:00 מחר. כניסה חינם.
4. הקיץ הגיע ואיתו הגיע עונת תערוכות הבוגרים של בתי הספר לאמנות השונים. הרשימה המלאה מפורטת פה. אם תשאלו אותי כדאי להגיע לזה של שנקר, אבל אני קצת משוחד בידי ידידה טובה שמציגה שם.

שבת (12.7)
1. האמת היא שכל הפוסט הזה הוא בסה"כ תירוץ כדי לספר לכם על האירוע באייטם הזה, שמתחיל כערב לייב ג'אז עם סיגרים ויין טוב, והופך, אט אט, למסיבת אלקטרו גרוב של ג'ניה מבוטניקה. המטרה העיקרית? לחבר את קהל המסיבות למוזיקה קצת אחרת, והחזון הוא ליצור קונספט שמתחיל מוקדם עם מוזיקה אקוסטית חיה (ג'אז, גיטרות ספרדיות, סמבה וכו') וממשיך משם למסיבה. את הערב הנוכחי יחלו Jazz and Roll.

זו מסיבה לא מסחרית, מה שמעלה את קרנה פי אלף. הכניסה חופשית (הבר, מן הסתם, לא) והמיקום הוא בגג (תעיפו מבט) בסעדיה גאון 24. שעה 18:00, תגיעו רעננים לערב ארוך.
2. Dress Up, ערב מיקסינג חברתי, הופעות, השקות פנזינים ומסיבה אחת מחזיק מעליו שלט עם מסר נכון ביותר: רשת חברתית זה לא פייסבוק. אני יודע, קשה קצת לתפוס את הקונספט של להכיר אנשים פנים מול פנים, אבל פעם הוא היה מה-זה במודה.

על הבמה תמצאו את שוקי הרזה ושלומציון המלכה, כמו גם הופעת פרידה של גורנישט נייס-אס. על התקליטים תהיה די.ג'י Narkika (אגב, הבלוג מחפש נואשות די.ג'י עם שם נורמאלי). כמו כן יתקיים ערב השקה לפאנזין 'נערי אמצע 2' – ואהמ, עוד קהל מוזר כמיטב המסורת. הערב מתחיל ב – 18:00 בדיוק (באמת), היות והוא חייב להסתיים ב – 22:00 בדיוק (מתחיל ליין C.U.N.T באותו המקום). תגיעו בזמן.

דראס אפ!

3. כבר כתבתי בשבוע שעבר על 'הנני', מופע האילתור הטוטאלי של מיכל גולדברג. עכשיו גם יש פלאייר, כך שחשבתי להעתיק לפה את הטקסט מהפוסט הקודם ולצרף אליו תמונה.

בגדה השמאלית (אחד העם 70) מעלה מיכל גולדברג מופע אלתור טוטאלי בשם ’הנני‘. המשמעות? אילתור של משחק, תנועה, נגינה, שירה ונגינה – במופע שנוצר כל פעם מחדש. 21:00, 30 ש“ח.

הנני מיכל גולדברג

4. מה אתם יודעים, גן הפיסגה ביפו, כנראה המקום הרומנטי בת"א, חוזר לארח מופעים והפנינגים שונים במוצ"ש. פרטים פה. 21:00, חינם.
5. אמנסטי מנסה לשבור את שיא גינס לצילומי אוויר (לכל דבר נותנים שיא כיום, אני אומר לכם. כמה כרכים כבר יש בגינס הזה?). המטרה: 25 צילומים שייערכו ב – 25 סניפי הארגון ברחבי העולם, ותוך כדי כך גם יקדמו את עניין זכויות האדם בסין (טוענים שהוא לא משהו כרגע). ב – 17:30 מתקיים האירוע המקומי ברחבת סוזן דלל (יחיאלי 5), וינסו להרכיב שם את המילה 'חופש'. חינם.
6. הליין הרוסי סטקאנצ'יק יוצא, חד פעמית, מהלימה ללימה ומגיע למיוזיק רום (דניאל פריש 1, בבית ציוני אמריקה) למסיבת קיץ. יתארחו? חברי התפוחים סקולמאסטר והחצוצרן ארתור קרסנובייב. 22:00, חינם.

[נסגר לתגובות מחמת ספאם. שלחו מייל אם יש לכם משהו להוסיף]

תגובה אחת

  1. סגלית הגיב:

    המדריך שלך מהווה את המצפן שלי לכל שבוע של הופעות!! אני ממש נהנית ממנו, והבלוג הזה הוא ההשראה עבור מדריך שאני הפעלתי באתר של חברים שלי ושלי (שכרגע נמצא בהקפאה).
    http://www.shulaim.co.il/index.asp?id=501&ArtId=1018