הכרזת מפגש מועדון הקריאה: Middlegame – שונן מגווייר (8 לאוגוסט 2021)

לפתוח יומנים! ב-8 לאוגוסט יפגש מועדון הקריאה של הבלוג לדון בספר Middlegame של שונן מגווייר!

כשסיימתי לקרוא את Middlegame, עמוק לתוך הלילה, צייצתי את הדברים הבאים:

או בעברית: אחרי זמן רב של "ספרים רעים" מצאתי אחד מצוין. Middlegame של שונן מגוויר הזכיר לי למה אני כל כך אוהב לקרוא. סיפור פנטזיה מקורי כתוב נהדר.

מגוויר ישר שיתפה את הציוץ, הגיבה לאחת התגובות שם, אני קיבלתי מלאמלא לייקים והייתי כזה "יאייי! שונן מגווייר הגיבה לי!" מלא באקסטזה. כי זה כיף.

אבל לא בחרתי ב-Middlegame למועדון הקריאה בגלל שהסופרת הביאה לי לייקים (למרות שזאת מהמוצדקות שבסיבות בימינו). בחרתי כי הוא באמת, לכמה שעות, החזיר לי את חדוות הקריאה שקצת קשה לי למצוא בשנה האחרונה.

כריכת הספר

בשביל להיות כנה: Middlegame הוא ספר נהדר (נהדר!) ב-85% ממנו. אבל ב-15 האחוז האחרים, 5 בהתחלה, 10 בסוף, הוא – איך לאמר בעדינות – הרבה הרבה פחות נהדר.

א-בל: 85% נהדר זה המון(!). מה גם שזה סיפור שעומד בפני עצמו, בלי המשכים. כך שאם ממש בא לכם אתם יכולים להפסיק 10% לפני הסוף. למרות שמה הסיכוי שתעשו את זה? לא תרצו לדעת איך העלילה מסתיימת?

ניפגש באוגוסט, חופשות קיץ אינן תירוץ!

2 תגובות

  1. אחרי ההמלצה שלך התחלתי לקרוא את הספר וכבר הפרולוג (פרק 0) שבר אותי. זה היה כתוב ממש רע ומבולגן וסתם דוחף כאילו לאמצע האקשן בלי קונטקסט. אני מתעב את הטריק הסיפורי הזול הזה.

    אבל אם אתה אומר שכדאי לתת צ'אנס עד 5% אני בסדר עם לתת עוד צ'אנס.

    בקרוב (לפני המפגש) יש לי סוף סוף טיול אז יהיה לי זמן שבתקווה אצליח להתרכז במהלכו בספר לאורך זמן.

    • ניימן הגיב:

      הפרולוג והפרק הראשון (נדמה לי) כתובים רע, כמתחילה העלילה עם הילדים אז זה תופס. בעצם העלילה שלהם לא קשורה בכלל לסיפור המסגרת – וטוב שכך.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Subscribe without commenting