ארבע אנקדוטות על בירה והאנג אובר אחד

פוסט אישי לשם שינוי. עם קוראיי הרציניים סליחה 🙂

חצי ליטר
19:00 היה כתוב בהודעה שקיבלתי לפני חודש, 19:00 גם רשמתי במייל ששלחתי לחברים. בתזכורת של גדי נאמר שהאירוע מתחיל ב – 19:00, ובאאוטלוק קפצה ההודעה ששמתי, בדיוק ב– 19:00. 'מתי הביקור בטמפו מחר?' שאלה ח' יום לפני. 'מה זאת אומרת?' עניתי לה, 'ב – 20:00 כמובן'.
(ולמי שלא הבין: איחרנו לביקור במפעל טמפו בשעה, וכך הפסדתם את ביקורתי האיכותית עליו)

ליטר
'שני חצאים' אמרתי למוכר בדוכן הבירות ביום הסטודנט והושטתי לו שני שטרות של עשרים, בזמן שמישהו אחר מילא את הכוסות בחוסר מקצועיות משווע (בלי טיפת קצף!). הוא החזיר עודף של ארבע עשרה שקלים, ואת ארבעת השקלים ניפנף מעל כוס הטיפים במבט מלא שאלה. 'לא לא' עשיתי עם היד. הוא הושיט לי את הכסף בחוסר רצון, אך מיד, כמו קבצן מיומן, החל לקשקש בכוס מול פני. התעצבנתי. 'תקשיב. אתה לא עשית כלום חוץ מלקחת כסף ולהחזיר עודף. רבעק, הבחורה בגלידה עושה יותר! זה שבמקרה מכרת אלכוהול, עדיין לא עושה אותך מלצרית. ואגב, עשרים אחוז טיפ אני נותן רק לבלונדיניות'.
הוא חייך בשעשוע. הלכתי.

ליטר וחצי
הוא ישב לידי על הבאר. לבש מעיל עור שחור של אופנוענים, ושתה בירה איכותית. 'התפטרתי היום' אמר כששאלתי לעיסוקו, ובמשפט הבא גיליתי שעבד בדיוק באותה חברת הייטק ומשרה בה הועסקתי לפני שנה. הרצנו דאחקות על הבוס, התעדכנתי בשלומם של אנשים ("מה?? שמעון עדיין שם? הייתי בטוח שהוא מזמן יתקדם"), קיבלתי הזמנות לטעום את הבירות שהוא מכין, והסברים טכניים על איך הוא אילף את עובדי החברה לשתות. יום אחרי זה פגשתי במסיבה עוד אחד שמסתבר שהתחיל לפני חודשיים לעבוד בצוות בו הייתי באותה החברה. אני אוהב לחיות בעולם קטן :-).

שני ליטר
ישבנו עם בירה על ספסל בכיכר כאשר הם ניגשו אלינו. צבעוניים, עם עניבות ובגדים פירחוניים – לא היה ספק שהם תיירים. 'חברה – איפה אפשר למצוא פה מסיבה טובה?' שאל אחד מהם באנגלית. הזמנו אותם להתיישב איתנו והם הצטרפו. עשר דקות החלפנו פרטים ורשמים תרבותיים, ובסוף הם רצו לנטוש לטובת מקום עם בנות. 'לאיפה נשלח אותם?' שאלתי את חברי בעברית, 'מה זה משנה?' הוא ענה באותה השפה, 'אמריקאים מטומטמים. הם יהנו בכל מקום'.
"Don't call me dumb American!" התפרץ אחד מהם. הבטנו בו בהפתעה. "well yeah, I understand Hebrew good enough to understand what you said" המשיך. התנצלתי עמוקות, הם היו סלחנים נורא – ושלחנו אותם לדרכם לפסטיבל נחלת בנימין.

האנג אובר (בקטנה):
1. נגנב מהעונג: ממש כדאי להסתכל בפורטפוליו המדהים של תומר חנוכה.
2. פאק. הלוגו החדש של 'גורילה נגד דוב' פשוט *מדהים*.

[נסגר לתגובות מחמת ספאם. שלחו מייל אם יש לכם משהו דחוף להוסיף]