מונדיאל פיראטי

(כרגיל בשבתות בבוקר: שששששששששש… כולם עדיין ישנים! וזה בכלל לא פוסט! סתם מיני פוסט קטנטן)

הדבר הכי גרוע שקרה ל"חרם הצרכנים" על צ'ארלטון היה משחק הפתיחה הפנטסטי של גרמניה מול קוסטה ריקה. 4:2(!) הייתה התוצאה, ששה שערים – לא ייאמן. בערך הכמות שבאופן מסורתי גרמניה כובשת ב*כל* המונדיאל. הצופה הישראלי הממוצע, זה שבשפה מקצועית מכונה "מסעודה משדרות", פשוט לא יכל להתאפק במצב כזה. כמו נער מתבגר שרואה לראשונה אשה ערומה, הוא קפץ כמו משוגע לטלפון וצעק: "שירותי הוט? שלום! אני משלם! מ-ש-ל-ם!!".

וכך נעלם חרם הצרכנים.

מה שכמעט ונשכח בינתיים הוא הפתרון הפשוט הבא: לראות את המשחקים באינטרנט. בשידור חי. כמו שאנשים אחרים רואים טלוויזיה. אז נכון, אין אופציות חוקיות כרגע לעניין, אבל ממתי חוק מעניין ישראלים כשמגיעים לעניינים מכוונים?
ווירד ניוז מזכיר לכולם מאיפה באנו ומספק כתבה מצויינת על "איך לראות את המונדיאל באינטרנט חינם". אגב, בכתבה כתוב ששידורי המונדיאל הפיראטיים עוברים דרך סרוורים בישראל, וכך מקבל הקורא את התמונה המטעה ששידורי המונדיאל פה חופשיים לכל דורש. (לכתבה)

ולמי שאין כוח, הנה ריכוז הלינקים מהכתבה (לא בדקתי עד הסוף, אבל ווירד ניוז זה מקור די אמין):
1. האתר המוביל בתחום שידורי הסטרימינג של המונדיאל הוא Football Streaming Info. פורומיהם מציעים מגוון רחב של פתרונות לנושא.
2. פירוט משחקי היום, אונליין, ניתן למצוא פה.
3. מי שרוצה איכות טובה ולא איכפת לו לראות את השידורים באיחור קל של כמה שעות, יכול להשתמש בשירותי אתרי ביטורנט כמו The Pirate Bay המפורסם.
4. הבי.בי.סי מציעים שידורי אונליין חינם של המונדיאל עם פרשנות באנגלית. המלכודת: השירות ניתן רק לנתיני בריטניה. אך אל דאגה, יש מי שמסביר איך לעקוף את העניין.

זה לא באמת פוסט, אבל בכל זאת יש בקטנה:
1. עוד לפני שיצא הסרט הבא של פיקסר, כבר יש טריילר מצויין לזה שאחריו: ראטאטוי.
Ratatouille
2. בבוינג בוינג מדווחים על גירסא חדשה לבירת הקוד הפתוח הדנית (יענו, המתכון שלה חופשי ומפורסם לכולם).

עדכון מהיר: עידן מזכיר, ובצדק, שלוואינט יש אינטרס להצלחת צ'רלטון. כך שייתכן וצריך לקחת את המספרים שלהם בערבון מוגבל.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Subscribe without commenting