גותיות בסימן דיסני

(הפוסטים הרגילים שלי ארוכים מדי – וכשבא לי לכתוב פוסט קטן וחמוד על אירוע קטן ויוצא דופן – אני לפתע מרגיש לא נעים. ובכל זאת – )

לעיתים יש לי כשרון לחפש דברים במקומות הלא נכונים. וכך, בעוד אני אסתובב באוגוסט ברחבי גרמניה ואחפש אירועים גותיים באור נרות*, יתקיים, דווקא בקליפורניה, האירוע הגותי המוזר ביותר של השנה: יום העטלף בדיסנילנד.

'יום העטלף?' אתם שואלים בהרמת גבה? 'מה זה?'. ובכן, מדובר במאורע שנתי המתרחש כבר שמונה שנים באוגוסט ומתרחש בדיסנילנד – ממלכת הקיטש הצבעוני והלא-אפל. מאירוע קטן וצנוע שכלל שמונים שחורים (לא מדובר על צבע עור) הוא תפח לפסטיבל סוף-שבועי שכולל:
1. שוק ציוד לגותים (ולא, אני לא מדבר על מסקרה שחורה ושמלות קטיפה. כאילו, גם, אבל גם על שלדים, אצבעות וכדורי עיניים של סיניים.
2. מסיבה (בגותית זה אומר: כולם באבל וכולם עצובים)
3. נשף היום שלפני: אוכל, ריקודים ושטויות כאלה.
4. יום כיף בפארק. תחשבו מסיבאפי משופרת עם המון תיירים שלא יודעים מה קורה סביבם ועשרות תורות ארוכים למתקנים מגניבים.
וסיום האירוע המיוחד: נסיעה המונית במתקן ה – Haunted Mansion וצילום של מאות\אלפי\עשרות אלפי הגותים עם האחוזה. אגב, כמה גותים יגיעו זו שאלה די טובה. באתר האירוע רשום שמגיעים אנשים מכל ארה"ב, וגם מארצות אחרות, כגון: ניו זילנד, אנגליה – או הארץ המפורסמת: פריז (כך במקור!).

חברת דיסני *לא* תומכת רשמית באירוע (מסיבה לא ברורה, הם חושבים שזה לא מתאים לתדמית שלהם). למעשה, מתבקשים האורחים לא להגיע מחופשים יותר מדי. דיסני חוששים שהמבקרים הרגילים יבלבלו בין הגותים לבין הצוות הרגיל של הפארק.

יאללה – אני הולך לשכנע אנשים לארגן אירוע דומה בארץ. הלונה פארק נשמע לכם מתאים – או שעדיף הסנטר?

בקטנה:
1. בוואינט טוענים: "יו"ר הרכבת הקלה נחקר בפרשת הונאת יהלומים". ואני תוהה: יש לנו רכבת קלה? למה לא מספרים לי שום דבר?
2. חנון נשאר חנון. מה יש לכם לאמר על חדר הסופר-מריו המגניב הזה?

Mario Bedroom
( מקור: בוינג בוינג)


*עלק באור נרות. בגרמניה יש כל כך הרבה אירועים גותיים עד כדי כך שהם מאירים כמו השמש ביום הכי חם של השנה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Subscribe without commenting