בו!

הערה: הכותרת צריכה להיקרא כ – BOO!. כולל סימן הקריאה.

אחרי שלושה ימי שינה באוטובוסים ושדות תעופה, קיבלתי את החזרה לארץ כמעט בשמחה. הטיסה האחרונה, זו שנחתה בת"א, הייתה חצי ריקה – וכך נמנעה ממני מנת יתר של צעקות, קללות, דחיפות וויכוחים, המהווים את תמצית התרבות הישראלית.

זה נגמר כשיצאתי, לא מוגן, אל מחוץ לשדה התעופה. גנרל חום ניסה לבצע מעשים מגונים בגופי. גברת לחות הקשתה עלי לנשום – ומרת חמה התעקשה לסנוור את עיני. קפצתי\נמלטתי אל המכונית שלקחה אותי הביתה.
בבית הכל התפרץ. שלושה ימים בלי שינה ותזונה נכונה, שהגיעו אחרי שבוע מטושטש מאלכוהול בדנמרק השתלבו לקדחת אחת של טשטוש. נפלתי על המיטה וניסיתי להבין איך קוראים לי. אחרי שעתיים ויתרתי על התשובה והלכתי לישון.

קמתי, בקושי, בשמונה לפנות בוקר. בשמונה וחצי חבר אסף אותי באוטו לחומוס. בדרך ליוו אותנו צפירות רמות, של אלו שחשבו שאנחנו נוסעים לאט מדי\מהר מדי או סתם, צבע האוטו שלנו לא מצא חן בעיניהם. בחומוס הסבירו לנו שני אנשים שאנחנו לא מנגבים נכון. בצהריים כבר אכלתי שווארמה, ומישהו ניסה לגנוב לי את השולחן. אחרי זה, בסופר, רבו שניים על לאיפה מחזירים את העגלה. ידידה של הקופאית עקפה את כולם בתור ושאלה 'שרית, את יכולה רק לעשות לי את 8 המוצרים האלה בשניה?'. זה שמאחורי דחף קצת והודיע לי שהוא עוקף. יש לו רק מוצר אחד. 'אבל זו הקופה המהירה!' הפגנתי מרות רוח מסוימת. 'לי יש רק שלושה! ולזו שלפני יש שניים!'. אחרי עוד קצת ויכוחים הוא ויתר, אבל העביר את שתי הדקות הבאות בנחירות רטינה כבדות.

ואז הבנתי שחזרתי.

ומה הלאה:
1. הבלוג, שפעל עד עתה במתכונת של 6-8 פוסטים בשבוע, יצומצם למתכונת צנועה יותר של 4 פוסטים רגילים, פלוס אחד על אירועי השבוע האמיתיים (המספר עלול לגדול\להצטמצם בהתאם לשיקולי המערכת). לצערי\שמחתי, לא יותירו לי חיי בשנה הקרובה זמן רב ליותר מכך.
2. השבוע-שבועיים הקרובים (בלי נדר) יוקדשו לפוסטים מהטיול. אל תצפו למעין 'מדריך השיכור לאירופה' אלא יותר לאוסף אנקדוטות\חוויות שאמורות להחליף אצלי את תמונות המצלמה שלא לקחתי. מי שמחפש תרבות אלטרנטיבית, ייאלץ לחכות עוד קצת 🙂
3. ובקשר ל'מדריך השיכור לאירופה': הוא יופיע, ללא ספק, אולם לא ברור עדיין אם יהיה זה מעל דפי בלוג זה או במסגרת מקוונת אחרת. אניווי, בסופו של דבר יהיה פה קישור אליו. אל דאגה.

[נסגר לתגובות מחמת ספאם. שלחו מייל אם יש לכם משהו דחוף להוסיף]

תגובה אחת

  1. fsmqf הגיב:

    Exciting website. Thank you. websites like xhamster lovan tube8 wiki xeniana shufuni tinsun