עוד פוסט לפרד

חדי העין מביניכם, הבחינו ודאי בדלילות העצומה שפקדה את הבלוג השבוע. זה נובע מכך שעובר עלי שבוע קשה בצורה היסטרית. עם קצת מזל – שבוע הבא יהיה יותר טוב. ולענייננו:

1. רנן מהסיטימיול חוגג שנה במעונו הנוכחי במשפחת העונג. כמתנת יומולדת, החליטו מבחר חבריו, ואני ביניהם, לפנק אותו בהמון המון פוסטי אורח. שלי, על אריק בכמן, עלה אתמול. מדובר באובססיה המוזיקלי הנוכחית שלי (יש אחת חדשה כל יומיים). זמר שקט, עדין ורך. בדיוק מה שצריך בשבוע קשה שכזה. עוד פרטים? תקראו בסיטימיול.

חמור. מצחיק.

2.
שבת שעברה הייתי במסיבת השקת הדיסקים החדשים של דני הדר ואלי לס. אני מאמין שאף אחד לא ייפול מהרגליים אם אספר שנהניתי מכל שניה. דני עלה להופיע עם אחת מהנוגות מ – NX2, בשילוב שהיה קצת בוסרי, קצת חששני, עם טיפ-טיפה טעויות – אבל גם בגלל זה היה כל כך כיף וחמוד. מחר הוא מופיע (יחד עם עוד 20 אמנים) בפולק'לה. אני אהיה שם.

3. כולם מדברים על פולק'לה ושוכחים מעט את אירועי השנתיים לקולטורה (הרצל 154) שמתרחשים היום (מתחילים ב – 13:00 בצהריים. צאו לשם עכשיו!). הליין באופי טיפה שונה מזה של פולק'לה (סינגפור, השובבים, M16 ארוך והמעצורים ועוד), הסגנון קצת יותר פרוע – אבל הכיף אמור להיות אותו הכיף. הכי חשוב: הכניסה חינם, והמשקאות מוזלים. שיזכו לשנה הבאה.

2 תגובות

  1. grebulon הגיב:

    אם הייתי בהופעה של דני הדר, למה לא באת להגיד לי שאתה זה אתה?
    מחר תבוא להזדהות בפולקלה – אני כרגיל עם קוקו ומצלמה.

  2. ניימן הגיב:

    כאב לי הגרון, ולא תיקשרתי הרבה באותו הערב חוץ מאלו שבאו איתי :]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Subscribe without commenting