האם יש לחתול שלך שפם?

אני שומע המון מוזיקה טובה לאחרונה. מין תקופה מוזיקלית מוצלחת כזאת בה כל אמן שנופל למחשבי עושה פלאים עם תווים. לאור זאת חלמתי להפוך לבלוג אמ.פי 3 אינטנסיבי אמיתי – ולו רק לשבוע אחד, אך אין סיכוי לצערי שזה יקרה. בינתיים, אפשר לפצות עם פוסטים מקריים פה ושם.

The Format הם להקה מאריזונה עם שם סופר משעמם*, אבל מוזיקה בכלל לא-משעממת. מגדירים אותה כערבוביה של אינדי, אלטרנטיב, פופ וסתם נגיעות אישיות מקוריות. דיסק הבכורה שלהם, Interventions + Lullabies, יצא ב – 2003 והיה להיט ענק באיזור פיניקס תחתית. היו להם שני אלבומים נוספים, Snails ו – Dog Problems, כאשר האחרון הקנה להם פופולריות לא קטנה בכל מיני מחוזות. אגב, לכבוד יום הולדת שנה לאלבום, נתנו אותו הפורמט להורדה חינם לתקופה של כמעט חודש באתר שלהם. התקופה הזו נגמרה מזמן (בקיץ), אך המחווה עדיין מוערכת. (הסתיים שיעור ההיסטוריה)

השיר המדובר, Does Your Cat Have A Mustache?, הגיע מאלבום שירי הילדים, לא צוחק, For the Kids III (ביקורת). סדרת אלבומים שנותנת לאמני אינדי-רוק עכשוויים את האופציה ליצור חומרים לגיל הרך. פסטיגל גירסת האינדי רוק או משהו כזה. השיר של הפורמט הוא פשוט שיר ילדים מושלם – בלי הגזמה. קליט אך לא קיצ'י, משנה קצב ומנגינה כל שלושים שניות אך מצליח לשמור על פשטות המבנה בצורה מופלאה – וכמובן, עסוק בנושא האהוב על ילדים בין גילאים 8 ל – 88: חתולים ושפמים.

For the Kids III נבחר אפילו לאחד מעשרת אלבומי הילדים הטובים של 2007 ב – NPR Music. רשימה מתוקה וחמודה שגורמת צביטה בלב – כי בכל זאת עברנו את הגיל המתאים.

[הורדת השיר. רכישת האלבום]

————-
* לא ברור למה. הרי שם השיר שבפוסט מוכיח שיש להם יכולת לחשוב על שמות מעניינים. אז למה סתם?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Subscribe without commenting