המלצונת: הבלוגיה ע"פ..

כבר הרבה זמן שאני רוצה להמליץ על הבלוג ה"חדש" (בן חודשיים ככה) הבלוגיה ע"פ שמוליק כץ. נדמה לי שלמרות איכותו הוא עבר קצת מתחת לרדר ההייפ המקומי. בהתחלה חיכיתי שיהיה שם מספיק בשר. אח"כ, הייתה בצורת קטנה בצורת שבועיים בלי פוסט והמתנתי שתסתיים. ואחרי שהתפרסם פוסט חדש? אה, אז הגיע סתם תורי להתבטל.


[תמונה שיושבת אצלי הרבה זמן. Hogfather של טרי פרצ'ט]

'הבלוגיה ע"פ' עוסקת במוזיקה ישראלית, עדיף מוזיקת שוליים, אם כי לא רק (ממש לא רק), ועדיף מכל מיני זוויות אישיות. מבנה הפוסטים קבוע לחלוטין, מתחיל בהתמקדות באמן כלשהו, עובר לים חדשות מוזיקה מהזמן האחרון (הקטע האהוב עלי. אפשר לבלות יום שלם רק מהאזנה ללינקים שיש שם והתרשמות), עובר לאירועי מוזיקה עתידיים ומסתיים בקצת לינקים להורדה (יש!). שמוליק הוא מסוג האנשים שגורמים לי קנאה לא קטנה: נראה שהוא חי את עולם המוזיקה הישראלית, מכיר כל הרכב שנשם בו אי פעם והולך לעשרות הופעות ואירועים. כל הדברים האלה שהייתי רוצה לעשות בעצמי לו היה הזמן מאפשר.

בלוגי מוזיקה בעברית נפתחים לאחרונה חדשות לבקרים. רבים מהם טובים, מעניינים וכו' וכו', אבל רק אחוז קטן מהם מחזיק אותי לחזור ולקרוא. למה? כי, נו, ככה זה בחיים. אניווי, ספציפית הבלוג של שמוליק כץ, כמו גם אטמי אוזניים, משיבים אותי לשם שוב ושוב. שניהם אפילו לא בקורא הרסס שלי, רק כדי שאנסה מדי פעם לתת גיחה ולראות אם מחכה הפתעה נעימה בדמות פוסט חדש.

מה עוד? כלום. פשוט תבקרו.

3 תגובות

  1. BoR|S הגיב:

    תודה רבה על ההמלצה! תוספת מבורכת לקורא הרסס שלי 🙂

  2. ניימן הגיב:

    שמח שאהבת :]

  3. DocTor הגיב:

    ברור! , אחד החזקים….

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Subscribe without commenting