ברלין בששה ימים: Aufsturz

ברלין בששה ימיםאם תבקשו מחובב בירה להמליץ לכם על פאב אחד בברלין, Aufsturz (מעתה: אאוף שטורץ) יהיה התשובה. אם אתם רוצים לארגן ערב בירה איכותי לחבר'ה – החדר האחורי של אאוףשטורץ הוא המקום המושלם לכך. אם סתם בא לכם להתענג על בירה טובה – כדי שתלכו לאאוף שטורץ. ואם היו מכריחים אותי למצוא את המקבילה הישראלית לנורמה ג'ין, הייתי בוחר ב – ? נו? נכון. אאוף שטורץ.

[הערה 2014: יש כיום פאבי בירה טובים יותר. המלך. סגנו – ויש נוספים]


[לעולם לא יגמרו לי תמונות הבירה. זו לקוחה מפה והיא תחת רשיון Creative Commons]

אניווי, אלו היו המון מחמאות, מוצדקות כולן, למקום מצוין שמקבל רק ארבעה מתוך חמישה כוכבים אצלי. בואו נתחיל מארבעת הכוכבים: מבחר הבירות באאוף שטורץ, אם טרם הבנתם, פשוט נהדר. מאה בירות מחולקות לקטגוריות נעימות, כולל כמה סוגים מתחלפים ושאר הדיכפין שחשובים לחובב בירה. שחר הרץ היה גאה במקום. יש להם גם אוכל, אבל הוא כל כך גרמני שמשעמם אותי לדבר עליו. במרתף יש מדי פעם הופעות (תבדקו באתר) ועל הקירות תלויות תמונות מתחלפות שניתנות לקניה. נשמע כמו אווירה מגניבה, נכון? אז זהו, שלא.

הכוכב הבודד יורד על האווירה במקום, שהיא פשוט… קצת משעממת. קשה לי לשים את האצבע על מה לא עובד שם, אבל חסרה איזו תחושת מגניבות כלשהי. עקרונית נראה לי שהמקום מושלם לדייט שקט, או לחבורות של 5+ שרוצים לעשות רעש. אבל לניימן הממוצע, שיוצא בחבורות של 3-4 ורוצה לפגוש במהלך הערב חבר'ה נוספים, משהו חסר שם. בינתיים אני מגיע לשם כחלק ממסעות פאבים, לבירה איכותית קצרה שתעלה את המורל בדרך למקום קצת יותר "רציני". שיהיה ברור: חובבי בירה המגיעים לברלין חייבים לתת למקום גיחה. אצל השאר זה אופציונלי.

כרטיס ביקור:
שם: Aufsturz
איזור: מיטה (Mitte)
כתובת: Oranienburger Straße 67
שעות פתיחה: 12 בצהריים עד 2 בלילה.

תגובה אחת

  1. 23 באפריל 2010

    […] מפגש כבד ראש שנערך, בהתאם למסורת של שתי הארצות, בפאב הבירה הטוב ביותר בברלין. שעתיים אחרי זה, מלאות בשבירת שיניים עם מילים פולניות […]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Subscribe without commenting