ברלין בשישה ימים: שמיטץ

ברלין בשישה ימיםאחד הדברים הנהדרים שהיו בסדנא שהשתתפתי בה בפירסטנברג הוא שולחן פינג פונג. אחד מהחבר'ה שם הוא שחקן חובבן-מקצועי, מה שאומר שהוא כן מתחרה (באיזה קבוצה מקומית בברלין), אבל לא נראה לי שהוא מכוון לאולימפיאדה. הוא סיפר לי, בהתלהבות, שבברלין יש פאבים שאפשר לשחק בהם פינג פונג על בירה. שזה כמו לשחק סנוקר בפאב, אבל לעניות דעתי הרבה יותר מגניב. שמיטץ (Schmittz), ידידי היקרים, הוא אחד המקומות האלה.


[רציתי לשים תמונת פינג פונג כמובן. אבל אז מצאתי בפליקר את תמונת תחתיות הבירה הזאת, ולא יכולתי לסרב לה. Creative Commons כמובן. אגב, איך אומרים את המושג הזה בעברית?]

אני קצת חוטא לשמיטץ בכך שאני מדגיש את אלמנט הפינג פונג שבו וקצת מזניח את שאר התכונות. אבל מה לעשות, זו נקודת מבט של מי שעדיין חדש בעיר. אם ממש מעניין אתכם אז גם יש שם שידורי ספורט ישירים (מידע באתר), בירות לא יקרות (בקבוקים בלבד), ואנשים שנראים סבבה-לגמרי-ידידותיים-שמחים-לדבר-איתך-על-כוס-בירה. או על משחק פינג פונג.

הבעיה הכי גדולה כשהיינו שם הייתה שהאיכות של המטקות שווה לאיכות המדרכות בדרום ת"א. כלומר, אם ממש בא לכם להנות, תביאו משהו מהבית (באמת, אגיע הזמן שאקנה כמה מחבטי פינג פונג טובים). חוץ מזה, אין כמו לרדוף, קצת שיכור, אחרי כדור שמתגלגל במורד המדרגות ומנסה להתחמק ממך. או יותר מדויק: אין הרבה דברים מצחיקים כמו לראות שיכור רודף אחרי כדור שמתגלגל במורד המדרגות. אבל זה בגלל שיש לי חוש הומור קצת אכזרי. לפעמים. :]

כרטיס ביקור:
שם: Schmittz
איזור: פאנצלואר ברג (Prenzlauer Berg)
כתובת: Torstraße 90
שעות פתיחה: לא בא לי להעתיק את כל השעות שלהם כי זה משתנה ע"פ יום. נפתח מתישהו בצהריים ויש גם ארוחה בשעות האלו. נסגר מתישהו אחרי שהלקוח האחרון הולך. פחות או יותר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Subscribe without commenting