המדריך ליצירה זרה: Casper – Der Druck Steigt. כוכב בשמי האינטרנט

ביום שלישי יחגגו בברלין את חג המוזיקה, Fete de la Musique: חגיגה גרנדיוזית, עם מוזיקה בכל פינה ובמות בכל כיכר. אני לא מדבר רק על השכונה שלי, אלא על איזור בגודל גוש דן בערך! שנה שעברה היה מטורף. השנה יהיה יותר. אבל תסלחו לי אם איני מתלהב. מאז הראשון במאי יש פה כל סופ"ש אירועים גרנדיוזיים כאלה. בסופ"ש האחרון, נגיד, היה 48 שעות נויקלן: מאות גלריות, מופעים ואטרקציות כמו ריקשות או מופעי ספינה שטפו את רובע נויקלן.

מרוב גירויים נהייתי אדיש.

בעצם, אני כן קצת מתרגש מחג המוזיקה. בעיקר כי כמה אנשים מצויינים כבר הודיעו שיצטרפו אלי לחגיגות. אבל גם כי יש ליינאפ מצוין של מופיעים. למשל: קספר. תופעת המוזיקה החמה בגרמניה כרגע, כמו גם דוגמא לאמן שהאינטרנט בונה לו באז עצום. הכל בגלל השיר: Der Druck Steig – הלחץ עולה.

לפני כמה שבועות כשהקליפ עלה לרשת הוא איים להפיל את שרתי tape.tv המארחים. תוך זמן קצר שיתפו אותו 30,000 איש בפייסבוק! האלבום השני של קספר אמור לצאת בתחילת יולי, וכבר עכשיו הוא נמצא במקום הראשון של רשימת ה – preorders.

קספר מזכיר לי קצת את להקות הניו-מטאל האמריקאיות של תחילת העשור. הוא מערבב היפ והופ עם רוק קודר וצלילי גיטרות. בשילוב מילים דרמטיות וקול מחוספס מגניב בטירוף נוצרת תוצאה מאד אמוציונלית. לאל תצפו ליצירת מופת מוזיקלית – זה יותר כמו עוד ממשהו ממכר שכבר שמענו בעבר – רק שהפעם בגרמנית.

5 תגובות

  1. Angelica הגיב:

    יואו..באמת אין לזה סוף
    צרה צרורה העיר הזו (:

  2. ניימן הגיב:

    צוחקת צוחקת – אבל אני אומר לך: כל האירועים האלה מלחיצים אותי! אני חושב שלא נבראתי נפשית לערים תוססות כל כך.

  3. Angelica הגיב:

    מי צוחק??! אני לגמרי איתך..מתי אני אמורה לסיים את התיזה אם כל הקיץ זה רק ביקורים ופסטיבלים..)):

  4. ניימן הגיב:

    מסכים. אנחנו הגירסא הסטודנטיאלית של "צרות של עשירים.."

  5. Angelica הגיב:

    yup

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Subscribe without commenting