ביטים של ברלין 2012: מבשלת רולברגר

בחודשים האחרונים נמצאים פה שני חברים. בשלני בירה ישראליים שכבר עברו ביותר ממבשלה אחת בארץ והחליטו עכשיו להשקיע בתעודת בשלן בירה גרמנית.

ההתלהבות שלהם למוצר חסרת גבולות; תוך כמה חודשים הספיקו לבקר כמעט בכל המבשלות בברלין! הגדולות, קטנות, מסחריות ונסתרות. מה שמדהים שמחלקם הגדול הם לא התרשמו. נשמעו הערות מתנשאות על בירה שיצאה מוקדם מדי, ואחוז <שקר כלשהו> גבוה.

עם זאת, לא כולם טפשים בחלם, ויש צדיקים בסדום: מבשלת רולברג. או בשמה הרשמי: Privatbrauerei am Rollberg. המבשלה האהובה עלי בברלין, שעכשיו גם קיבלה את חותם בשלני הבירה.

כבר כמה שנים שמגישים את רולברג בכל מיני פאבים בעיר, אבל רק ב – 2010 נפתחה המבשלה עצמה גם כפאב למבקרים. אני הכרתי את הבירה בעיקר בתור בירת הבית של הפאב השכונתי שלי. חובבי בירה מגיעים למבשלה עצמה לשתות את המוצרים שלהם.

מה עושה את רולברג כה טובה? כלום. איכות. זוהי בירה עם ראש קצף מושלם. זוהי בירה שלא משנה איזה סגנון שלה תשתו (אני ממליץ על פילסנר הפשוטה), הוא תמיד יהיה טרי. מרענן. השלוק הראשון של רולברג פשוט גורם לי להרגיש טוב.

ואה כן, יש גם מבשלה. יש שם פסקול רוק כנראה, אם כי לא שמתי לב, ויש להם מרפסת מפרסמת אם כי מעולם לא ישבתי בה. במילים אחרות: הבירה נהדרת עד כדי כך שלא שמתי לב למקום.

מומלץ. בעיקר לחובבי הבירה, אבל לא רק.

[מבשלת רולברג [אתר]. חמישי-שבת: מחמש ועד לקוח אחרון. ראשון: 17:00-23:00. Werbellinstraße 50  12053 Berlin]

2 תגובות

  1. 14 במאי 2012

    […] לסיים את ספיישל הבירה שנחת עלינו השבוע (אחד, שניים, שלושה, ארבעה פוסטים), החלטתי לקשר לסדרת הפוסטים […]

  2. 19 בספטמבר 2012

    […] כדי להשתכר. קחו למשל את המבשלה הברלינאית האהובה עלי, רולברגר. היא נקיה מדי, מודרנית מדי, דומה מדי לדאנסינג קאמל מכדי […]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Subscribe without commenting