עכשיו בחנויות הספרים: ואהבת לרעך כמוך – פנינה רון-צפורן

[פירסום משפחתי חסר בושה]

אמא שלי הוציאה ספר. קוראים לו ואהבת לרעך כמוך. הוא יצא מהדפוס, רשמית, לפני חודשיים, אבל רק בימים אלו הגיע לחנויות. לפניכם עטיפת הספר, שאימי איירה בעצמה.

אל תצפו ממני כמובן לטיפת אובייקטיביות, אבל אני חושב שהספר מצוין! לפני הקריאה חששתי שלא אוהב אותו; עכשיו אני גאה בו. זאת למרות שמדובר בסוג של רומן אפי משפחתי, ולא ממש בספרי המדע בדיוני עתירי האקשן הרגילים שלי.

העלילה עוברת בין ארבע משפחות, בארבע תקופות שונות: מישראל של קום מדינה, דרך פרוסיה, סין ועד ימינו אנו. זה מהספרים האלה שכוללים ארבעה סיפורים שלכאורה נראים שונים, אבל בסוף – ספוילר – מתחברים איכשהו.

זה ספר מלא אהבה. באמת. אין בו טיפת ציניות. הוא נכתב בדמותה של הסופרת; מה שאומר שבין אם היא תרצה זאת או לא – הוא ספר על אהבת הזולת ואמונה באנוש. יש בו גם קמצוץ מיסטיקה והרבה ישראליות.

הכתיבה היא כתיבה רזה. רוצה לאמר, משפטים קצרים, הרבה דיאלוגים, ולא המון תיאורי נוף. זה ספר עבה – 568 עמודים. אבל הם מה-זה עפים בקלילות. חוץ מזה, הספר מלא מלא מלא אירועים. נראה לי שבבאטמן של נולן יש יותר רגעים מתים.

הקמתי לאימי אתר משלה, מה רע? באתר שלה אפשר למצוא קצת קטעים מהספר, כדי לקבל את רוח הכתיבה. כמו כן נעדכן שם אם יהיו אירועים מיוחדים שקשורים ליצירה. נגיד – שבוע שעבר היא הייתה ביריד הספרים הבינלאומי בירושלים.

אנחנו כמובן מעוניינים שכל העולם ואחותו ירכוש את הספר. אפשר למצוא אותו בחנויות הספרים, ומחירו הרשמי הוא 98 ש"ח (לפני מבצעים שונים).

לחילופין, ניתן לרכוש אותו מהמו"ל ב – 60 ש"ח. או אפילו יותר טוב – אפשר לקנות את הספר מאיתנו (גם ב – 60 ש"ח)! בשביל זה תשלחו מייל לאימי (pninaron@gmailcom) או אלי (neiman.mail@gmail.com), ואיכשהו נסדר את העניין בלי כרטיסי אשראי. כמו בימים הטובים.

יש לי אפילו עותק אחד חדש למכירה בברלין!

8 תגובות

  1. בהצלחה רבה, ואני מצפה לאירוע השקה מינימום כמו של הספר של יובל בן עמי

  2. טליה הגיב:

    או קיי,נשמע מעניין ו 60 ש"ח סביר בעיני.חזור נא לתאום קנייה.אשמח ומאחלת הצלחה.וחוץ מזה אמך יכולה בהחלט להתגאות בך,ילד טוב שתומך.יפה.

  3. Rude Boy הגיב:

    נחמד מאד. שהיה בהצלחה…

    אגב, אימך כותבת גם על ספורט בשעות הפנאי, או שזה לא הצד החזק שלה? :]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Subscribe without commenting