מתחם שוק לוינסקי בחסות עכברוש העיר ולא סוגרת ת'פה

[ספיישל שוק לוינסקי. מקום בו האשכנזים פוגשים את המזרחים בשלל פאבים ומסעדות זעירות. בלי אף מילה על המצב העגום של מכירת בירות בפאבים בתל אביב]


[מקור. CC]

בגלל שגנזך הרשת כתוב בצורה מאד חובבנית, יש בלוגים שפשוט לא עובדים איתו. הסיבה היא שיש להם רווח עודף בקוד, או חסר פסיק או משהו כזה – והאתר שכתבתי מאד לא סבלני לטעויות.

כך יצא שכמעט כל הבלוגים של תפוז לא הופיעו בגנזך הרשת במשך תקופה ארוכה. אבל עכשיו הם חזרו! וספציפית, חזר גם בלוג ביקורות הפאבים של חברי עכברוש העיר. לכבוד המאורע הוחלט לעשות פה פסטיבל שוק לוינסקי. המתחם החם בת"א, למקרה שפספסתם.

מי שעוד אוהבת את מתחם לוינסקי היא קוראת-בלוג-ראשית וידידתי לא סוגרת ת'פה. הבלוג שלה עדיין לא מופיע בעדכוני הגנזך, כי עושה רושם שיש לי איזה בעיה כללית עם סלונה. כך שנראה טבעי להוסיף את הפוסטים שלה לפסטיבל.


[מקור. CC]

לפני הפאבים, קצת תרבות. לא סוגרת ת'פה השתתפה בסיור קולינרי עם מליון תחנות (15) בשוק לוינסקי. מקונדיטורית המרצפן של אלברט, דרך שלל המעדניות וחנויות התבלינים, ועד מתי המקלל המיתולוגי (שמעולם לא ביקרתי בו) ואוזריה. מלבד זאת גם גילתה הבחורה משתלה על הגג בשם זבולון בא לגן, ופרוייקט הקרנות שכונתי: סינמה גאראז'.

פאבים ומסעדות:
1. קפה קאימק. הפאב האהוב על עכברוש העיר באיזור. מקום שהוא גם בתי קפה ומסעדה. ביקרתי בו כבר! פעמיים! ופעם אחת עם לא סוגרת ת'פה! סתם שתדעו.
2. אוזריה. מסעדה וחמארה יוונית. עכברוש העיר שתה. לא סוגרת ת'פה יותר אכלה.
3. דלידה. מספרים שזו חמארה אירופאית. עכברוש העיר חיבב ולא סוגרת ת'פה א-ה-ב-ה.
4. בר קיימא. בר חברתי עם אג'נדה בריאה. (עכברוש העיר).
5. טוני ואסתר. מקום שכונתי רגוע (עכברוש העיר).
6. זבולון העשירי. מסעדה קטנה בתחושה ביתית (לא סוגרת ת'פה).
7. החלוצים 3. בר מסעדה קטנטן (לא סוגרת ת'פה).
8. בנג'מין. פאב למפגש עם החבר'ה (עכברוש העיר).

3 תגובות

  1. ריכזת את זה יפה, תודה.
    אגב, אין כמו לשבת ב"חמארה" ולשתות "פינט"….

  2. טליה הגיב:

    תענוג.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Subscribe without commenting