ביטים של ברלין 2014: Mercan – מסעדת פועלים טורקית מהודרת

אוהבים קציצות ברוטב יוגורט? חציל ממולא בבשר טחון עם רוטב עגבניות שמנוני? בורגול וכבש בירקות? כי אלו סוג הדברים שתמצאו במרצ'אן.

יש המון סוגים של אוכל טורקי בקרויצברג. יש דונר קבב, פלאפל וחלומי לחובבי הג'אנק פוד. יש תפו"א ממולא ומאנטי פה ושם. יש מרק עדשים על בסיס ציר עוף, ומרק איברים פנימיים והמון מאפיות עם בורקסים ושלל בצקים – ויש גם מסעדות פועלים אמיתיות, כמו בארץ.

מרצ'אן מתבלטת משאר מסעדות הפועלים שאני מכיר בשני פרמטרים: האחד הוא העיצוב הנהדר. ממש ארמון קטן בסגנון של פעם בפנים. השני הוא המבחר העצום: בכניסה למרצ'אן יקבלו את פניכם כמות גדולה של סירי ענק מלאים כל טוב. לפעמים לוקח עד רבע שעה להחליט מה לקחת.

ה"עסקית" של המקום כוללת סלט, מנה עיקרית, תוספת ותה בשישה יורו. זה מגיע עם לחם בצד, ואין סיכוי שתצאו רעבים. מאד מומלץ למי שרוצה לראות מה באמת אוכלים בטורקיה, בלי להגיע לטורקיה עצמה.

[Mercanכתובת: Wiener Str. 10. תחנה: Görlitzer Bahnhof]

7 תגובות

  1. אמיר הגיב:

    מצטרף להמלצה, מקום מעולה ותמיד יש אופציה צמחונית כלשהי.

  2. נשמע ממש טוב. בדרך כלל אין לי זמן לנסוע במיוחד אז דברים כאלה אני מככב במפות של גוגל ומתישהו, כשאני מוצא את עצמי עם שעה פנויה באיזור כלשהו, בודק מה סימנתי וסוגר את הפינה הזו. אך אבוי, המקום הזה בכלל לא מופיע בגוגל

  3. אז גיסי וגיסתי או איך שלא קוראים לזה באו לביקור ולקחנו אותם למסעדה. האוכל באמת היה טוב וזול. לצערנו לא ממש חם אבל אני מניח שבמחירים האלה אסור לצפות למשהו מיוחד. תודה על ההמלצה.

    נ.ב.
    במיוחד אהבנו את ציורי הנוף הכה-גרמניים בין כל הערבסקות. חמוד.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Subscribe without commenting