ביטים של ברלין 2014: Das Meisterstuck. פאב בירות הבוטיק של ברלין

מה שמעתי על Meisterstuck ('מייסטרשטוק'. תרגום ישיר: Masterpiece) לפני שהגעתי אליו? שהוא פאב בירות בוטיק מודרני עמוק בלב ברלין! שיש שם בירות שאין בשום מקום אחר בעיר! שפשוט אסור לפספס אותו!

באופטימיות טיפוסית, קבעתי שם עם זוג ישראליים חובבי בירות שעבר לברלין לא מזמן.

הכל מגוחך ב Meisterstuck.

מבחר הבירות? מגוחך להפליא. עשרות עד מאות בקבוקים ממותגים. כמעט כל בירות הבוטיק הגרמניות שיש, ועוד מבחר אדיר משאר העולם. יש תפריט "סטנדרטי" של איזה עשרים בירות. מעבר אליו תמצאו שני מקררים מלאי כל טוב. אפשר לקבל תפריט עב כרס שיתאר את רוב המבחר; בינינו? עדיף ללכת, להסתכל ולבחור.

המחיר? ממש מגוחך! הבירה הכי זולה היא "הבירה היומית". רק 5.70 לחצי! ממש מחירי תל אביב. שאר הבירות יעלו לחובב האביון בין 6 יורו ל – 58 יורו לבארלי ויין. עכשיו, מילא היה להם מבחר אדיר של דברים מיושנים שאי אפשר להשיג בשום מקום. אבל לא, בירות טובות ונדירות מאלו ניתן להשיג בשליש מחיר ב – Bierkompass. את בירות הבוטיק הגרמניות אפשר לשתות בפאבים סביב הבית שלי במחירים שפויים.

האווירה של Meisterstuck היא לא ממש של פאב. זו יותר מסעדת גורמה שמתרכזת במבחר בירות אדיר. המטבח שלהם פתוח, ובטוח שהאוכל יפתה את חובבי הז'אנר, אבל אנחנו לא באנו בשביל זה.

בשורה התחתונה, אני שמח שמקום כמו Meisterstuck קיים בברלין. הוא נותן כבוד לז'אנר בירות הבוטיק כמו שאף מקום אחר בעיר לא נותן.

מצד שני, הוא יותר מדי נובו-רישי. יותר מתרכז בחווית האליטיסטיות של עולם בירות הבוטיק ופחות בתרבות בירת הפאבים האפלולית. אז מייסטרשטוק הוא אולי ביקור חובה לחובב בירה שמגיע לברלין, אבל בשביל תושב כמוני, יש את BKK.

[Das Meisterstuck. כתובת:  Hausvogteiplatz 3-4 . פתוח כל יום, 12-24]

3 תגובות

  1. יעל ר. הגיב:

    עוד יומיים בדיוק אני באירופה, ופתאום כל הפוסטים האקזוטיים הללו נראים אחרת, כמעט נגישים… מקווה שגם אגיע לברלין סוף סוף (כרגע אין לי מושג קלוש לאן מועדות פניי, התכנון המקורי שלי קרס ואז קניתי כרטיס לעוד כמה ימים באטרף רגעי. נראה מה ייצא מזה…

    • ניימן הגיב:

      ברוכה הבאה (בתקווה). אבל… את אוהבת בירות??

      • יעל ר. הגיב:

        לא ממש, אבל התכוונתי באופן כללי לכל הפוסטים הממליצים על מקומות מגניבים באירופה, שתמיד מרגישה לי כמו יעד בסוף העולם מבחינת הנגישות (בכל זאת, הגעתי לשני הקטבים לפני שהגעתי – יותר נכון, טרם הגעתי – לאמסטרדם, ברלין או ברצלונה).

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Subscribe without commenting